Skocz do zawartości

GandalfBialy

Weteran
  • Liczba zawartości

    2058
  • Rejestracja

  • Wpisy

    388
  • Ostatnia wizyta

  • Ostatnia odpowiedź

  • Wygrane w rankingu

    85
  • Pocha Coin

    0 [ Donate ]
  • Donations

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana GandalfBialy w dniu 4 Stycznia

Użytkownicy przyznają GandalfBialy punkty reputacji!

O GandalfBialy

  • Urodziny 05/19/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Męźczyzna
  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

11465 wyświetleń profilu

GandalfBialy's Achievements

Pochylniowicz

Pochylniowicz (8/16)

339

Reputacja

GandalfBialy's information

2.1 tyś
339
0
0
339
0
85
18
312
  1. Mam dwie konkretne propozycje: 1. Kompletne przemodelowanie systemu głosowania na mapy. Mam na myśli to, żeby był on zależny od ilości zajętych slotów (gracze plus boty), a nie od pory dnia, żeby nie było sytuacji, że pojawiają się małe mapy typu circa, lab, strelbak czy wiocha (która moim zdaniem powinna być wyjebana stąd w pizdu), gdzie na serwerze jest zajęte 22 i więcej z 26 dostępnych miejsc. 2. Gruntowny update spawnpointów na wszystkich mapach, do czego zaliczam: - Wyeliminowanie zbugowanych respów, gdzie gracz blokuje się w teksturach i nie może się ruszyć z miejsca (wykryte na mapie smaan i strelbak, po jednym na każdej). - Duże mapy powinny mieć tzw. safe spoty, mam na myśli miejsca, gdzie gracz nie jest z miejsca narażony na ogień krzyżowy z 2-3 i więcej stron. - Zwiększenie losowości spawnów, często a gęsto jest sytuacja, że gracz odradza się 3-4 razy na tym samym spawnpoincie. - Poprawa ustawienia gracza na respie, żeby miał widok na otoczenie, a nie patrzył się w ścianę.
  2. Problem jak widać nie dotyczy tylko mapy de_mirage, ale ogólnie wychodzi na to, że wszystkich. Dodatkowo zauważyłem też, że boty potrafią wpaść w path loop. Dla przykładu wczoraj na mapie de_dust2x2 bot z mojego teamu biegał między bs-em a schodami na gali i nie poruszał się nigdzie indziej na mapie.
  3. BUG REPORT: wspomniałem o tym wcześniej, ale albo zostało to przeoczone, albo zostałem olany (co w tym przypadku jest to bardzo niefajne). Mała ilość botów na serwerze w godzinach nocno/porannych, trochę zabija to płynność nabijania XP, tym bardziej, że potrafią się w vote wylosować duże mapy, przystosowane pod pełen serwer, a nie rozgrywkę 2v1 np., jako dowód dorzucę zrzut ekranu: Screen zrobiony dziś ok. 4 nad ranem
  4. Ten bug istniał też w starej wersji GXP, wywołać go można jedynie, gdy komenda /spec jest użyta w momencie śmierci gracza, który chce jej użyć. Tak to normalnie można ze spokojem wchodzić i wychodzić ze speca.
  5. Czasem odpalę sobie mapkę czy 2 nad ranem i zauważyłem, że zdarza się, iż botów jest malutko. Sytuacja z dzisiaj rano dla przykładu, na css_nuke_2x2, de_dust_2x2 i potem na gg_33_chaos (albo besot, nie pamietam) były raptem 2 boty na cały serwer.
  6. Z własnych obserwacji po kilku godzinach grania mogę dodać od siebie, że warto byłoby poprawić balans drużyn, żeby uśrednić poziom graczy. Praktycznie za każdym razem jak gram, po daniu auto przydzielenia do drużyny po wejściu na mapę, tak zazwyczaj ja, biegający jeszcze z pistoletem, spotykam się z tym, że są w przeciwnej drużynie 3-4 bronie automatyczne. Moim zdaniem odstrasza to trochę graczy, w szczególności tych nowych, ze względu na to, że po wejściu na serwer z miejsca odbijają się od ściany w postaci MP5, Famasa, AUG-a czy SG552 (widziałem już takie przypadki). Zmniejszyć drop rate apteczek do ok. 10% i ustalić jedną wartość przywracanego przez nie HP, np. 30. Przy obecnym stanie apteczki i tak się walają po mapach i odwracają wzrok od tego co się dzieje na ekranie. Wniósłbym jeszcze o poprawę respów na mapach o rozmiarach turniejowych, typu de_dust2, css_inferno. Wielokrotnie można się zrespić na linii ognia krzyżowego lub będąc otoczonym z 3 stron, przez co sens ochronki na respie mija się powołaniem. a często też nie idzie dobrze wyciągnąć broni, bo animacja trwa dłużej niż ochronka. EDIT: PS.: Oddajcie cichobiegi dla VIP-a XD EDIT v2.0: sytuacja sprzed chwili, mapa gg_dev_boxes, stan drużyn 7 vs 7, można dołączyć tylko na speca, gdzie jedynie można się poruszać wolną kamerą po mapie, nie ma możliwości zmiany kamery na inną, przez co nie można tez w razie co wyłapać potencjalnego czitera.
  7. Co do tego, to pozwolę się wtrącić, choć w sumie już miałem się w ogóle na forum nie udzielać. VIP nie ma i nigdy nie miał kamizelki, jedyny bonus poza cichobiegami to 150 hp po zrespieniu się i lepszy regen HP za fragi, co nie zmienia faktu, że po pierwszym zabiciu i tak ma tyle samo punktów życia co każdy normalny gracz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...