Skocz do zawartości

Wywiad Nesquik


Menel

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie, w dniu dzisiejszym redakcja Pochylni przygotowała dla was wywiad z jedną z ciekawszych osobistości tego forum.

Mianowicie tą osobą jest znany wam zapewne z serwera Only DD2 Chocapic!

A nie, pomyłka. Oczywiście to Nesquik!

 

 

Cześć! :) W rozmowie na steam powiedziałeś mi, że z chęcią pomęczysz się kilka godzin nad wywiadem ze mną, zatem zaczynajmy :) Na początku powiedz jak się nazywasz, skąd jesteś i ile latek masz już na karku. 

Siema, no początek dosyć istotny, bo nigdy się nie przywitałem na forum Pochylni w odpowiednim dziale : D Nazywam się Grzesiek, jestem z Kielc no i mam 20 lat.

Czym się zajmujesz na co dzień?

Od roku studiuję na SGH, wybrałem kierunek Finanse i rachunkowość, no ale przede mną jeszcze poprawki we wrześniu : D

Na przywitanie to już najwyższy czas :D

No to dobry wieczór Państwu : P

Czyli teraz jak się rozumie cieszysz się z wakacji, jak je spędzasz?

Tak jest, cieszę się z zasłużonego czasu na odpoczynek. W tym roku nie zaplanowałem większych wyjazdów, wybieram się jedynie w Tatry pod koniec sierpnia ze znajomymi. Poza tym siedzę w Kielcach czy w Warszawie, imprezuję, gram w cs'a, uczę się gry w tenisa... Raczej się opierniczam.

Można powiedzieć klasycznie :) A jeśli można wiedzieć, jaką szkołę średnią ukończyłeś i co zafascynowało, popchnęło Cię w stronę tego właśnie kierunku studiów?