Denonee Napisano 9 Lipca 2017 #498027 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 Witam użytkowników forum, post szczególnie kieruje do aquax'a. Niektórzy pamiętają pochylnie z serwera jailbreak z cs'a 1.6 stare czasy 2011 rok dużo graczy serwer full świetna zabawa, atmosfera. Z nostalgią jaką łączy mnie z pochylnia oferuję darmową pomoc a w szczególności mam na myśli serwer jailbreak'a na wersje cs'a go wszystko wykonam sam. Jestem doświadczonym technikiem sourcemoda, aktualnie prowadzę serwer dla sieci csplaczabaw codmod'a. https://cs-placzabaw.pl/forum/163-pl-plac-zabaw-cod/ jeżeli administracja nie będzie chciała jailbreaka lecz inny serwer to nie podejmę się tej pracy oferuje tylko darmową pomoc dla jaila oczywiście będę opiekował się tym serwerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K%&ash%& $$$ Napisano 9 Lipca 2017 #498028 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 Na nie!!!!! Tak jak napisał aragorn : zajmujcie się serwerami które są a nie dodawać nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vilus Napisano 9 Lipca 2017 #498029 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 A ja jestem na TAK sam bym pograł na Jailu zawsze jest to jakaś rozrywka i dobrze się można przy tym bawić jak dla mnie jest to spoko pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey Napisano 9 Lipca 2017 #498030 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 Oczywiście na TAK + pełno rozrywki + ciągłe śmiechy i robienie sobie żartów + zawsze to rozwinięcie dla sieci + chyba coraz mniej jailów jest, więc myśle że byłoby lepiej niż z poprzednim. Gdyby ktoś chciał to moge rozpisać co by posiadał vip i svip Bo jak narazie widze rozwijające sie Multi-head a nie Pochylnie ;( I szczerze wolałbym jaila na 1.6 a nie GO, powod: malo kto z naszej sieci ma CS:GO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...