FreakShoww99 Napisano 10 Sierpnia 2017 #499292 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 Nick na serwerze: FreakShoww99Wiek: 18Znajomość AMXX: 7Doświadczenie: staż w CS'a: +/- 8 latSteamID: Nie posiadam aktualnie Steam z Cs 1.6, ale postaram się kopic do końca wakacji. Ponieważ nie mam możliwości narzazie.Link do profilu na Game Tracker: https://cache.gametracker.com/player/FreakShoww99/79.133.192.56:27015/Kontakt: GG -20162562 / TeamSpeakDlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Na serwerze gram bardzo długo, od jakiś paru miesięcy gram częściej i lubię ten serwer bo jest jedyny w swoim rodzaju trzyma się bardzo dobrze, gracze zawsze są. Ale są tez minusy, takie jak boty które ustawiają miny wszędzie, biegają po txt (najczęściej dd_long), zdarzy się tez cziter i to wtedy denerwuje. Dlatego przydało by się więcej Adminów. Dlaczego własnie ja ? Bo mam dość jak ktoś łamie zasady gry, spędzam czasami dużo czasu w dzień żeby tu pograć a admin rzadko bywa. W Couter Strike 1.6 gram z pasji i z wspomnień tej gry z kiedyś Mam nadzieje ze was przekonałem ! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zjarany Zgr3deK Napisano 10 Sierpnia 2017 #499294 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 jestem na neutral przechyleniem na nie -Steam (jak załatwisz CS 1.6 na Steam dopiero złóż podanie bez tego nie ma możliwości) -/+gt -/+ posty ale da sie nadrobic +wiek +staż +/- AMXX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey Napisano 10 Sierpnia 2017 #499295 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2017 Powiem ze neutral + wiek + amxx + staż + potrzeba adminów przynajmniej na wakacje bo dużo adminów ma zgłoszone nieobecności (sam nwm kiedy wrócę bo są żniwa i skończyła sie umowa na neta :/ ) - GT - steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...