CHIRAQ Napisano 1 Stycznia 2018 #504256 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2018 Cześć wszystkim ! Gram już jakieś 8 lub 9 miesięcy na tym serwerze i mam kilka propozycjii zmian. A więc: 1. Resetowanie kamp metera po śmierci - gram teraz dużo AWP i często mój kamp meter oscyluje wokół 70-80 %.Po zrespieniu sie obok lub na tym samym respie praktycznie mam na starcie czarny ekran. Zresztą nie tyczy się to tylko snajperów - każdy kto gra dłużej na serwerze tego doświadczył i bardzo mocno daje się to we znaki. Niestety nie mamy wpływu na miejsce naszego kolejnego respawnu, więc kamp meter nie powinien za nami "podążać" po śmierci. 2. Ochrona respa - domyślam się że ten pomysł pewnie już był wałkowany milion razy Konkretnie chodzi mi o jakiś bardzo mały czas ochrony respa, jakieś 0,5 sekundy tylko na wyciągniecie broni. Nie więcej nie mniej, tylko żeby mieć chociaż szanse oddać strzał/obronić się.Myśle że tak krótki czas nie był by jakoś super odczuwalny dla dynamicznego deathmatcha, a mógłby troche dodać równowagi i sprawdzić kto ma lepszy refleks a nie lepszą sytuację 3. Nagroda za zabijanie osób z dużym killstreakiem - tu akurat byłby ukłon w stronę słabiej wyposażonych graczy ale i nie tylko.Mogłoby to wyglądać tak że jak zabijemy kogoś kto ma przyjmijmy powyżej 10 killi pod rząd to dostajemy jego killstreak jako exp + 2 razy expa za normalne zabójstwo. Zaogniło by to z pewnością rywalizacje na serwerze nie tylko pomiędzy wyjadaczami i przy okazji urozmaiciło rozgrywkę. 4. Pamiętanie statystyk po wyjściu z serwera - widziałem coś na takiego na jakimś serwerze. Często mam tak ( i właściciele radiówek także) że strace na minute połączenie z internetem a jak je odzyskam to po połączeniu sie z serwerem zaczynam od zera, co było troche bolesne gdy expiłem bo traciłem 1 miejsce w ilości killi na jakieś 5 minut przed zmianą mapy. Dla tych co chcieliby zresetować statystki oczywiście wprowadziło by się komende /resetscore ( ktoś już nawet to chyba zaproponował) Narazie to tyle, jestem ciekaw waszych opinii na ten temat. Oczywiście zostały podane przykładowe detale i niuanse tych propozycjii, do szerszego omówienia. No to pierwszy post na forum za sobą Chiraq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luczko Napisano 1 Stycznia 2018 #504259 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2018 Mam wrażenie że grzebanie w tym całym pluginie od gungame'a może się źle skończyć więc niektóre pomysły choć ambitne mogą nie być możliwe lub ciężkie do wprowadzenia, biorąc pod uwagę też potencjalne kłopoty ze stabilnością (tak mi się wydaje). Ale odnosząc się do pomysłów powyżej: 1. Nie mam opcji teraz sprawdzić ale wydawało mi się że jak osoba osiągnie camp meter 100% czy to swoją grą ze snajperką czy będąc afk to po zginięciu ten camp meter spada do bezpiecznego poziomu (20-30% czy coś takiego, jest to zauważalne gdy przykładowo ktoś afczy i po zginięciu nawet pisze na dole "Nick już nie kampi". Jeśli tak nie jest to w sumie jestem ZA żeby to wprowadzić. 2. Ochronka w postaci np czerwonej powłoki wokół modelu także chociażby dla widoczności dla innych graczy, nie wiem czy to by obciążyło server czy nie ale przydatna opcja, chociażby ta 1sec. 3. Nie wiem, chyba nie jestem do końca przekonany do tego pomysłu. Ciężko się doprosić o zwiększenie expa na zakończenie mapy a co dopiero o tak "skomplikowany" skrypt. 4, Jakby się dało to czemu nie, zmiana nikomu krzywdy nie robi a pomaga tym co czasem mają krótkie zaniki internetu. + 5. Dodałbym od siebie może te respawny, zwiększyć ich liczbę na mapie lub delikatnie przesunąć położenie gdyż na niektórych mapach ludzie ewidentnie są wcelowani w miejsce gdzie respi sie przeciwny team co bez ochronki kończy się ich natychmiastowym zgonem. A tak przynajmniej na chwilę będzie to utrudnione. 6. Ustawienie standardowych modeli broni 1.6 jako główne ale możliwość zmiany na te GO MODowskie po wpisaniu /models czyli po prostu zamiana tego co dotychczas jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CHIRAQ Napisano 1 Stycznia 2018 Autor #504260 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2018 Gdy zrespimy się gdzie zupełnie w innym miejscu to jest ok - kamp meter spada bo położenie się bardzo zmieniło. Ale w przypadku gdy pojawimy się w tym samym miejscu lub obok, to tak samo jakbyśmy odeszli pare kroków w to miejsce - kamp meter nie spada. A, i ze swojej strony dodam że mogę pomóc przy wprowadzaniu tych pomysłów - nie wiem jak wygląda ten konkretny mod ale troche programuje i chyba dałoby rade to zmodyfikować jakoś sensownie. + podbijam twoje dodatkowe pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_DodgE_ Napisano 3 Stycznia 2018 Użytkownik #504322 Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Pierwsze pytanko.. Kojarzę takie rozwiazanie z czasow, gdy bylem na innej sieci.. W sumie zwiazane wlasnie z GG.. Da sie utworzyc jakby "testowy server" i ewentualnie przeprowadzane proby zmian testowac wlasnie na nim?? A co do propozycji.. 1. Jest tak jak napisal @CHIRAQ, gdy sie zrespisz w bardzo zblizonym miejscu od "ded'a", to camp meter pozostaje mniej wiecej w takim %cencie mniej wiecej, choc mnie to nie rusza jakos. Ale mozna cos zmienic jezeli to jest naprawde tak uciazliwe. 2. Temat byl przerabiany tysiacmlionow razy, zreszta gdzie nie gralem, tam byl. ;) Mi to tez znacznie nie przeszkadza.. Czasami jest uciazliwe, takie pol sekundy nie byloby zle (max 1s), bo po co ginac bez sensu, gdy jestes odwrocony plecami do wroga, skoro niektorzy sa w stanie ogarnac reakcje na tyle, ze nie zgina bezsensownie. 3. Powiem tak.. Dobrze by bylo zwiekszyc odrobine nagrode za miejsca i ewentualnie te "misje".. Np na ilosc KSa, Headshoty zdobyte pod rzad czy tam zabicia z okreslonej broni, w okreslonej ilosci (bez zginiecia).. Jezeli ktos bylby w stanie to w ogole ogarnac..? I do tego przydałby się wlasnie taki serwer testowy i kilka osob by sie ogarnelo do przetestowania tego wszystkiego. ;) 4. To by bylo swietne, wiele razy mi cos padl net na kilkanascie sekund i musialem wyjsc z serwa, a bylem pierwszy i wtedy czulem smutek i żal. Ale czy tez bylaby szansa to ogarnac? 5. Oj tam, Ty jestes @Luczko Pro Zawodnik, wiec Ty nie giniesz. Nie no.. Respy czasami sa upierdliwe, fakt.. Ale przewijanie tych map i ustawianie na nowo to tez upierdliwe i.. Pochlaniajace? 6. Jestem za tym.. Mam binda ustawionego, ale po co klikac.. To jest 1.6. A jak ktos bedzie chcial miec kolorowe bronie w kwiatuszki, to sobie wpisze /modele czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luczko Napisano 6 Stycznia 2018 #504414 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 7. Byłbym zapomniał. Jeśli została by wprowadzona rezerwacja nicku ( nie orientuje się czy jest ona dostępna odpłatnie na gxp) na hasło, to oszczędziło by nam (adminom) pracy i ewentualnych odwołań od banów za podszywki. Nawet za darmo, przecież na Go Modzie to jest. Bo często nie sposób wychwycić podszywki pomijając graczy których mamy w znajomych na steamie czy dobrze kojarzymy z servera. Jest pewnie dużo nicków na które np osoby nie wchodzą i to są łatwe cele dla osób które sobie wbijają perfidnie i mają free lvl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luczko Napisano 9 Stycznia 2018 #504597 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 8. Ten wybór interpi na początku jest niepotrzebny, nie lepiej wymusić 0,01 przy wejściu na server? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 15 Stycznia 2018 Donator #504907 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 W dniu 1.01.2018 o 20:43, CHIRAQ napisał: Cześć wszystkim ! Gram już jakieś 8 lub 9 miesięcy na tym serwerze i mam kilka propozycjii zmian. A więc: 1. Resetowanie kamp metera po śmierci - gram teraz dużo AWP i często mój kamp meter oscyluje wokół 70-80 %.Po zrespieniu sie obok lub na tym samym respie praktycznie mam na starcie czarny ekran. Zresztą nie tyczy się to tylko snajperów - każdy kto gra dłużej na serwerze tego doświadczył i bardzo mocno daje się to we znaki. Niestety nie mamy wpływu na miejsce naszego kolejnego respawnu, więc kamp meter nie powinien za nami "podążać" po śmierci. 2. Ochrona respa - domyślam się że ten pomysł pewnie już był wałkowany milion razy Konkretnie chodzi mi o jakiś bardzo mały czas ochrony respa, jakieś 0,5 sekundy tylko na wyciągniecie broni. Nie więcej nie mniej, tylko żeby mieć chociaż szanse oddać strzał/obronić się.Myśle że tak krótki czas nie był by jakoś super odczuwalny dla dynamicznego deathmatcha, a mógłby troche dodać równowagi i sprawdzić kto ma lepszy refleks a nie lepszą sytuację 3. Nagroda za zabijanie osób z dużym killstreakiem - tu akurat byłby ukłon w stronę słabiej wyposażonych graczy ale i nie tylko.Mogłoby to wyglądać tak że jak zabijemy kogoś kto ma przyjmijmy powyżej 10 killi pod rząd to dostajemy jego killstreak jako exp + 2 razy expa za normalne zabójstwo. Zaogniło by to z pewnością rywalizacje na serwerze nie tylko pomiędzy wyjadaczami i przy okazji urozmaiciło rozgrywkę. 4. Pamiętanie statystyk po wyjściu z serwera - widziałem coś na takiego na jakimś serwerze. Często mam tak ( i właściciele radiówek także) że strace na minute połączenie z internetem a jak je odzyskam to po połączeniu sie z serwerem zaczynam od zera, co było troche bolesne gdy expiłem bo traciłem 1 miejsce w ilości killi na jakieś 5 minut przed zmianą mapy. Dla tych co chcieliby zresetować statystki oczywiście wprowadziło by się komende /resetscore ( ktoś już nawet to chyba zaproponował) Narazie to tyle, jestem ciekaw waszych opinii na ten temat. Oczywiście zostały podane przykładowe detale i niuanse tych propozycjii, do szerszego omówienia. No to pierwszy post na forum za sobą Chiraq 1. Trzeba by znaleźć inny plugin. Nie wiem czy taki znajdę. Edytować nie potrafię. 2. Odpada. 3. Zabicie takich osób niekiedy jest tak bardzo przypadkowe, że nie widzę w tym sensu. 4. To mogę wgrać. W dniu 1.01.2018 o 21:07, Luczko napisał: 5. Dodałbym od siebie może te respawny, zwiększyć ich liczbę na mapie lub delikatnie przesunąć położenie gdyż na niektórych mapach ludzie ewidentnie są wcelowani w miejsce gdzie respi sie przeciwny team co bez ochronki kończy się ich natychmiastowym zgonem. A tak przynajmniej na chwilę będzie to utrudnione. 6. Ustawienie standardowych modeli broni 1.6 jako główne ale możliwość zmiany na te GO MODowskie po wpisaniu /models czyli po prostu zamiana tego co dotychczas jest. 5. To musiałbym posprawdzać wszystkie respy. Jak będę miał czas mogę na to zerknąć. W sumie o tym bardziej nie myślałem jak stawiałem respy. Wszystkie tylko pilnowałem, żeby nie były w stronę ściany itp. Ochrona przed respieniem się przeciwnika w pobliżu jest, ale nie wiem jaki to ma promień działania. Wiadomo, że nie duży. Respów więcej nie mogę dawać, bo praktycznie na każdej mapie na jakiej rozkładałem respy jest ich 60, a to jest max jaki ogranicza plugin. 6. Ja to bym najchętniej wypierdzielił te modele, ale niby przyciągają ludzi ;) Wpisywanie /models nie jest aż tak uciążliwe. Wiem, bo sam to robię przy każdym wejściu na serwer. W dniu 3.01.2018 o 17:35, _DodgE_ napisał: Pierwsze pytanko.. Kojarzę takie rozwiazanie z czasow, gdy bylem na innej sieci.. W sumie zwiazane wlasnie z GG.. Da sie utworzyc jakby "testowy server" i ewentualnie przeprowadzane proby zmian testowac wlasnie na nim?? Da się, ale ten jakoś nie działa. Serwer testowy mam już wykupiony od jakiegoś czasu i w zasadzie tylko się mi kasa marnuje. Nie umiem go postawić na nowo, aby działał. W dniu 6.01.2018 o 11:10, Luczko napisał: 7. Byłbym zapomniał. Jeśli została by wprowadzona rezerwacja nicku ( nie orientuje się czy jest ona dostępna odpłatnie na gxp) na hasło, to oszczędziło by nam (adminom) pracy i ewentualnych odwołań od banów za podszywki. Nawet za darmo, przecież na Go Modzie to jest. Bo często nie sposób wychwycić podszywki pomijając graczy których mamy w znajomych na steamie czy dobrze kojarzymy z servera. Jest pewnie dużo nicków na które np osoby nie wchodzą i to są łatwe cele dla osób które sobie wbijają perfidnie i mają free lvl. Rezerwacja nicku jest od dawna. Kosztuje grosze i powinna działać. W dniu 9.01.2018 o 19:16, Luczko napisał: 8. Ten wybór interpi na początku jest niepotrzebny, nie lepiej wymusić 0,01 przy wejściu na server? Jest potrzebny, bo interp 0.01 najczęściej jest poprawny, ale nie zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator VisTeR.' Napisano 3 Listopada 2018 #520486 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Nieaktualne. Nic ciekawego tutaj nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator VisTeR.' Napisano 3 Listopada 2018 #520487 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzja zaraportuj ten post. Pozdrawiamy, Ekipa Pochylnia.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi