Skocz do zawartości

Zwiększenie ramu w laptopie


Rey

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę ten temat bo potrzebuje pomocy a w internecie nie moge jej znaleźć (bardzo dużo tematów ale starych i nie wiem czy są jeszcze aktualne oraz wole żeby ktoś kto sie na tym zna dobrze mi wytłumaczył)

Jak już chyba większość osób wie mam laptopa z drewna :P I mam pytanie: da sie zwiększyć w nim ilość RAM'u ? I jakie by to miało negatywne skutki, czy musiałbym jeszcze wymienić procesor lub cokolwiek innego bym odczuł skutki zwiększenia RAM'u czy samego RAM'u nie da sie tak o zwiększyć i trzeba coś jeszcze robić ? Narazie mam 4GB i myśle o 8 gb, ale jestem w tym kompletnie zielony i nie mam pojęcia co trzeba wiedzieć by ulepszać swój sprzęt. Chcę chociaż troche ulepszyć swój komputer by jako tako dawał sobie rade z bardziej wymagającymi grami ale to już dłuuuuuga droga do tego. I jakie byłyby wydatki? Nie myśle o dużych rozbudowach bo wiem, że do takich trzeba jeszcze coś wymieniać i trzeba pieniędzy a mój budżet do ok. 700zł

Tak na marginesie: Mam jeszcze starszy komputer stacjonarny brata ale on jest o wiele słabszy od mojego więc jakbym chciał w nim coś wymienić to byłby to kilkukrotnie większy wydatek niż kupienie nowego lepszego sprzętu niż mój laptop.

Informacje o moim laptopie: 

Intel(R) Core (TM) i3-3110M CPU @ 2.40GHz   2.40 GHz

RAM 4,00GB

64 bitowy system operacyjny, procesor x64

Windows 8

Karty graficzne: 

- Intel(R) HD Graphics 4000

- NVIDIA GeForce 610M

Informacje o procesorze:

Maksymalna szybkość 2.40GHz

Gniazda: 1

Rdzenie: 2

Procesory logiczne: 4

Wirtualizacja Wyłączone

Obsługa funkcji Hyper-V : TAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Grafik