Jump to content
Pochylnia.pl

Zmiany na serwerze


Recommended Posts

W związku z tym iż na forum jesteśmy w trakcie zmian to na serwerze przydało by się to samo.  Mamy całe 2 miesiące na zmiany na serwerze. DD2 odżyło chcę również zabrać się za GXP jak i resztę serwerów. Możecie mi tu pisać co leży na sercu. Nie będę karał za brak cenzury itp. Liczę na dobre odpowiedzi co wam leży na serduchu co jest do dodania co do wyjebania a co do zmian. Aktualnie mam czas na zmiany więc warto go wykorzystać by cały system który jest w trakcie budowy działał jak najlepiej 😉 

Czekam na odpowiedzi. 

Link to post
Share on other sites
  • VisTeR.' pinned this topic
  • 4 weeks later...

Witam

Yyy no więc tak. Ostatnio wszedłem na server po kilkumiesięcznej przerwie i zauważyłem że ilość graczy na serverze nieco podupadła.

Tak na szybko to w oko rzucają mi się 2 minusy, aczkolwiek nie wiem na ile to jest konieczność, że tak być musi a na ile niedopatrzenie.

Raz to punktacja na koniec mapy (3 miejsca jak było wcześniej), myślę że to dodaje nieco smaczku w rywalizacji na mapie.

A dwa to czemu znów jak jest powiedzmy łącznie 4-5 osób to w menu wyboru mapy dalej są te duże a nie "gg". Nawet z tymi permanentymi specami jak nie ma 10 osób to nie powinno losować pomiędzy jakimiś aztecami itp.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Nie grałem na serwerze od paru lat i teraz po niedawnym powrocie widać, że GXP mocno podupadł i często zdarza mi się czekać nawet godzinami na graczy, więc kilka zmian jest koniecznych natychmiast. Absolutnie nie zmieniałbym niczego wizualnie ani w kwestii dźwięków, bo to się sprawdza bardzo dobrze i nie potrzeba nam więcej zbędnych bajerów. Usprawniłbym tylko całą zabawę, żeby gracze mieli większą możliwość kontroli nad tym jaką mapę grają i mieli więcej frajdy z samej rozgrywki.

Moje propozycje zmian, z czego pierwsze 5 jest naprawdę koniecznych:

1. Dodanie TOP3 na koniec każdej mapy: I miejsce +50 XP, II miejsce +25 XP, III miejsce +10 XP. Może nie daje to nam zbyt wiele, ale jednak zawsze to rywalizacja, jakaś satysfakcja i prestiż. Pamiętam, że kiedyś spisywało się to świetnie i nie rozumiem dlaczego zniknęło.

2. Powrót możliwości nominacji mapy, ale mam tu na myśli ulepszoną nominację, znaną mi z innych serwerów. Polega ona na tym, że wpisując /maps możemy zobaczyć listę wszystkich dostępnych obecnie map i możemy z nich wybrać jedną mapę jako swoją nominację. Na koniec pierwsze 5 nominacji/5 map z największą ilością nominacji powinno zostać poddanych ogólnemu głosowaniu. Klasyczne wpisanie samej nazwy mapy na czacie również powinno dać nam możliwość jej nominacji. Trzeba również wprowadzić ograniczenie, żeby nie można było nominować żadnej z ostatnich przynajmniej 5-ciu granych map, bo zdarza się to notorycznie i większość głosuje (czasem przypadkowo, jeśli używają cyfr do zmiany broni) ciągle na to samo i zwykle kończy się to na dust2 - a to zwykły, a to mniejszy, a to CS:GO...

3. Usunięcie map typu CS:GO. Umówmy się, że jak ktoś chce zagrać CS:GO to powinien sobie włączyć CS:GO. Ludzie grający w CS:1.6 na tym serwerze raczej szukają klasyki, a nie upodabniania do innych gier. Ogólnie mapy te wyglądają tak sobie i mają w sobie za mało z CS:1.6, a ilość graczy zwykle na nich mocno spada i serwer zostaje potem pusty. Do tego pogłębiają one problem powtarzania się w kółko tych samych map, o czym wspomniałem już wcześniej.

4. Dodanie kilku klasycznych map, m.in. assault, westwood czy prodigy, które się świetnie sprawdzały i których bardzo brakuje. Można również pokusić się oczywiście o parę innych ciekawych pozycji, zwłaszcza po pozbyciu się wspomnianych przeze mnie map z CS:GO.

5. Możliwość wyrzucenia cheatera/gracza utrudniającego rozgrywkę przez graczy, np. poprzez komendę /zgłoś, wybór z listy grających obecnie graczy i głosowanie za jego kickiem/banem na 5 minut. Myślę, że 80% głosów 'za' powinno się sprawdzać, ale trzeba to przetestować, żeby paru graczy nie mogło wyrzucić kogoś z serwera bez powodu. Wszyscy znamy ostatnie wyczyny KonseseR-a, więc na wszelki wypadek gracze powinni móc sobie z tym jakoś poradzić i przeczekać do czasu przybycia admina bez zakańczania rozgrywki, co automatycznie powodowało natychmiastowe opustoszenie serwera.

6. Zwiększenie XP za zabicie z HE, np. do +5XP, żeby zabijanie z kosy było nadal bardzo atrakcyjne i najwyżej punktowane - nie jest to konieczne, ale zawsze to coś nowego i warto byłoby urozmaicić rozgrywkę zwłaszcza, że wiele osób tego chciało, a samo zabijanie z granatów zdarza się i tak stosunkowo rzadko, więc nie jest to żadna istotna zmiana.

7. Usunięcie paru permanentnych spectów, które podają ilość graczy 3/23, kiedy nikogo nie ma na serwerze. Nie wiem jaką pełnią funkcję, ale chętnie się dowiem, bo imitacja graczy na serwerze na nas nie działa, a nowych graczy spotyka duże rozczarowanie, bo przy np. 5/23 nikogo nie ma i potem już nie wracają.

8. Zapamiętanie komendy /modele, żeby nie trzeba było jej wpisywać za każdym razem. Nie wiem czy da się to jakoś zrobić, żeby wbijać na serwer automatycznie z klasycznymi modelami. Nowe modele są strasznie dziwne i przekoloryzowane, a animacja kosy bije wszelkie rekordy.

9. Nieznaczne zmniejszenie Kamp Metera, który czasami bardzo ciężko rozchodzić na niektórych mapach i nawet bezsensowne bieganie w kółko np. na eldorado czasem nie pomaga i jak mnie to już dopadnie to dręczy do końca mapy.

10. Przydałby się jakiś system głosujący oraz ogłaszający/zakańczający granie tylko na kosy, bo wielu graczy nie przestrzega dżentelmeńskich zasad albo trafia się np. dwóch samozwańców narzucających całemu serwerowi granie tylko na kosy.

11. Często poruszano również temat CIP-ów... VIP-ów* 🙂 i wyrażę tu tylko swoją opinię, bo to najmniejszy problem. 150 HP na start, jakieś większe bonusy za zabijanie czy podwójne skoki są okay, ale mnie osobiście niesamowicie irytuje fakt, że VIP-ów ogóle nie słychać. Kiedy na serwerze zostaje parę osób to nie da się z nimi grać i serwer szybko staje się pusty. Nie sądzicie, że wszystkie pozostałe przywileje są już wystarczające?

Jestem bardzo ciekawy opinii innych graczy, bo spędzam na serwerze sporo czasu. Myślę, że powyższe zmiany tchną w ten serwer nowe życie. Mam również nadzieję, że więcej osób wypowie się w temacie - zwłaszcza stałych bywalców.

 

 

Link to post
Share on other sites

W końcu coś więcej udziału w tym dziale ^^ już się zniechęciłem dodawać własne pomysły i tolerować ich odrzucenie heh. 

1 jak najbardziej trafnym pomysłem. 

Swoją drogą przygotowałem sobie zapiski co można zmienić, wszystko miało służyć rozmowie z opiekunem, to tutaj wypiszę. 

 

1# Balance pod DM , co uczyni grę w końcu trochę zbalansowaną. Co prawda jest to pod CSDM ale sprawdzi się również tutaj.

#include < amxmodx >
#include < cstrike >

#pragma library csdm

forward csdm_PostDeath( killer, victim, headshot, const weapon[] );
forward csdm_PostSpawn( player, bool:fake );

new bool:g_bConnected[ 33 ];
new bool:g_bImmunity[ 33 ];
new CsTeams:g_iNewTeam[ 33 ];

new g_pCvar;
new g_iMaxClients;
new g_iMsgSayText;
new g_iMsgScreenFade;
new g_iPlayers;

public plugin_init( )
{
	register_plugin( "CSDM Auto Balance", "1.0", "xPaw" );
	
	/*
		csdm_auto_balance
			0: Disabled
			1: Enabled
			2: Enabled, obey immunity
	*/
	
	g_pCvar = register_cvar( "csdm_auto_balance", "1" );
	
	g_iMsgScreenFade = get_user_msgid( "ScreenFade" );
	g_iMsgSayText    = get_user_msgid( "SayText" );
	g_iMaxClients    = get_maxplayers( );
}

public client_authorized( id )
{
	g_bImmunity[ id ] = bool:( get_user_flags( id ) & ADMIN_IMMUNITY );
}

public client_putinserver( id )
{
	g_bConnected[ id ] = true; // bool:!is_user_bot( id );
	g_iPlayers++;
}

public client_disconnect( id )
{
	g_iNewTeam[ id ]   = CS_TEAM_UNASSIGNED;
	g_bImmunity[ id ]  = false;
	g_bConnected[ id ] = false;
	g_iPlayers--;
}

public csdm_PostDeath( iKiller, id, bHeadShot, const szWeapon[ ] )
{
	if( g_iPlayers < 4 || iKiller == id || !g_bConnected[ id ] )
	{
		return;
	}
	
	new iCvar = get_pcvar_num( g_pCvar );
	
	if( !iCvar || ( iCvar == 2 && g_bImmunity[ id ] ) )
	{
		return;
	}
	
	new iTerrorists, iCT;
	
	for( new i = 1; i <= g_iMaxClients; i++ )
	{
		if( !g_bConnected[ i ] )
		{
			continue;
		}
		
		switch( cs_get_user_team( i ) )
		{
			case CS_TEAM_T : iTerrorists++;
			case CS_TEAM_CT: iCT++;
		}
	}
	
	new iDifference = iTerrorists - iCT;
	
	if( iDifference && abs( iDifference ) > 1 )
	{
		g_iNewTeam[ id ] = iDifference > 0 ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT;
	}
}

public csdm_PostSpawn( id, bool:bFake )
{
	new CsTeams:iNewTeam = g_iNewTeam[ id ];
	
	if( iNewTeam != CS_TEAM_UNASSIGNED )
	{
		cs_set_user_team( id, iNewTeam );
		
		new szName[ 32 ];
		get_user_name( id, szName, 31 );
		
		UTIL_GreenPrintAll( id, "^4[CSDM]^3 %s^1 has been transfered to^3 %s^1.", szName,
			iNewTeam == CS_TEAM_T ? "Terrorists" : "Counter-Terrorists" );
		
		UTIL_ScreenFade( id, iNewTeam == CS_TEAM_T ? 175 : 0, 0, iNewTeam == CS_TEAM_CT ? 175 : 0 );
		
		set_hudmessage( 0, 127, 255, 0.42, 0.53, 2, 6.0, 4.0, 0.1, 0.2, -1 );
		show_hudmessage( id, "You have been transfered to %s!", iNewTeam == CS_TEAM_T ? "Terrorists" : "Counter-Terrorists" );
		
		g_iNewTeam[ id ] = CS_TEAM_UNASSIGNED;
	}
}

UTIL_GreenPrintAll( const iSender, const Message[ ], any:... )
{
	new szMessage[ 192 ];
	vformat( szMessage, 191, Message, 3 );
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, g_iMsgSayText );
	write_byte( iSender );
	write_string( szMessage );
	message_end( );
}

UTIL_ScreenFade( const id, const iRed, const iGreen, const iBlue )
{
	message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id );
	write_short( 2000 );
	write_short( 2000 );
	write_short( 0 );
	write_byte( iRed );
	write_byte( iGreen );
	write_byte( iBlue );
	write_byte( 175 );
	message_end( );
}

 

 

2# Poprawski w stosunku do ReSemiclip , nie wiem jak jest ustawiony ale w niektórych warunkach nie funkcjonuje przenikanie bytów w momencie strzału. Inna sytuacja jest również w przypadku ataku 2 enemy obok siebie. Nie działa poprawnie - kiedyś używałem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=137980

 

 

 

3# Anty camp, sporo miał do dyskusji w tym dziale bo jest długo i nabył zwolenników w zasadzie ze względu bo 'jest długo' ^^ Więc zastąpmy go. 

W kodzie redukcja hp albo slap, preferowałbym slap. Obecny plugin z wybranym 'sleep' niesamowicie tłumi dźwięki w grze, obejście to usunięcie pliku w cstrike, a zamiana na redukcje hp/ slap / slap dmg / slay / redukcja $ jest bezsensowna zważając na niepoprawne tempo spadku % meter. 

/* Ultimate AntiCamping AMXMODX Plugin
* contact me @ [email protected]
* Author : S.Noman
* Version : 2.0
* event_hud codes from amxmod, cvars by SpaceDude -> ported to AMXX
* defined X & Y Position 
* Description : With this plugin add on you server an camper detector; Display on client's "Your Camping %value"
*               and have some punishments; slap, heartbert
*
* Thanks to Hiba for sugestion 
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define SND_STOP (1<<5)

new playercoord0[33][3]
new playercoord1[33][3]
new playercoord2[33][3]
new playercoord3[33][3]
new playercoord4[33][3]
new campmeter[33]
new bool:pausecounter[33]
new bool:bombplanted
new bool:de_map
new camptolerancedefending = 180
new camptoleranceattacking = 200



public sqrt(num) {
	new div = num; 
	new result = 1;
	while (div > result) {	// end when div == result, or just below
		div = (div + result) / 2	// take mean value as new divisor
		result = num / div
	}
	return div;
}

public unpausecounter(parm[]) {
	new id = parm[0]
	pausecounter[id] = false
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public displaymeter(id) {
	if (get_cvar_num("anticamping_meter") != 0) {
		if (campmeter[id] > 100) {
			set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		} else if (campmeter[id] > 90) {
			set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		} else if (campmeter[id] > 80){
			set_hudmessage(255, 100, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		} else if (campmeter[id] > 50 ) {
			set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		} else if (campmeter[id] > 20 ) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		} else {
			set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.85, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
			show_hudmessage(id,"Your camping: %i%",campmeter[id])
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkcamping(){
	if (get_cvar_num("anticamping") == 0){
		set_task(1.0,"checkcamping",1)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	new players[32]
	new numberofplayers
	new variance[3]
	new average[3]
	new variancetotal
	new standarddeviation
	new id
	new team
	new i
	new j
	get_players(players, numberofplayers, "a")
	for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
		while (i < numberofplayers && pausecounter[players[i]]) {
			++i
		}
		if (i >= numberofplayers){
			set_task(1.0,"checkcamping",1)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		id = players[i]
		for (j = 0; j < 3; ++j) {
			playercoord4[id][j] = playercoord3[id][j]
			playercoord3[id][j] = playercoord2[id][j]
			playercoord2[id][j] = playercoord1[id][j]
			playercoord1[id][j] = playercoord0[id][j]
		}
		get_user_origin(id, playercoord0[id], 0)
		for (j = 0; j < 3; ++j) {
			average[j] = (playercoord0[id][j] +
							playercoord1[id][j] +
							playercoord2[id][j] +
							playercoord3[id][j] +
							playercoord4[id][j]) / 5
			variance[j] = (((playercoord0[id][j] - average[j]) * (playercoord0[id][j] - average[j]) +
							  (playercoord1[id][j] - average[j]) * (playercoord1[id][j] - average[j]) +
							  (playercoord2[id][j] - average[j]) * (playercoord2[id][j] - average[j]) +
							  (playercoord3[id][j] - average[j]) * (playercoord3[id][j] - average[j]) +
							  (playercoord4[id][j] - average[j]) * (playercoord4[id][j] - average[j])) / 4)
		}
		variancetotal=variance[0]+variance[1]+variance[2]
		standarddeviation=sqrt(variancetotal)
		team = get_user_team(id)
		if (!de_map){
			if (team==2)	// Team 1 = Terro, Team 2 = CT
				campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
			else
				campmeter[id] += (camptoleranceattacking - standarddeviation) / get_cvar_num("anticamping_camptime")
		}
		else if (bombplanted){
			if (team == 1)	// Team 1 = Terro, Team 2 = CT
				campmeter[id] = 0
			else
				campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
		}
		else{
			if (team==2)	// Team 1 = Terro, Team 2 = CT
				campmeter[id] += (camptolerancedefending-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
			else
				campmeter[id] += (camptoleranceattacking-standarddeviation)/get_cvar_num("anticamping_camptime")
		}
		if (campmeter[id] < 80 ) {
			emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
		}
		if (campmeter[id] < 0) {
			campmeter[id] = 0
		} else if (campmeter[id]>100) {
			switch(get_cvar_num("anticamping")) {
				case 1: {
					user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_healthpunish"))
				}
				case 2: {
					set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish"))
				}
				case 3: {
					emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				}
			}
			campmeter[id] = 100
		} else if (campmeter[id] > 90) {
			switch(get_cvar_num("anticamping")) {
				case 1: {
					user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5)
				}
				case 2: {
					set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 5)
				}
				case 3: {
					emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				}
			}
		} else if (campmeter[id]>80){
			switch(get_cvar_num("anticamping")) {
				case 1: {
					user_slap(id,get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10)
				}
				case 2: {
					set_user_health(id, get_user_health(id) - get_cvar_num("anticamping_healthpunish") / 10)
				}
				case 3: {
					emit_sound(id,CHAN_VOICE,"player/heartbeat1.wav", 0.1, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
				}
			}
		}
		displaymeter(id)
	}
	set_task(2.0,"checkcamping",1)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public damage_event(id) {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		new enemy = get_user_attacker(id)
		if (get_user_team(id)!=get_user_team(enemy)) {
			campmeter[id]=0
			campmeter[enemy]=0
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round(id) {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		bombplanted=false
		pausecounter[id]=true
		campmeter[id]=0
		new Float:freezetime = get_cvar_float("mp_freezetime")+1.0
		new parm[1]
		parm[0]=id
		set_task(freezetime,"unpausecounter",0,parm,1)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public bartime_event(id) {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		pausecounter[id]=true
		campmeter[id]=0
		new Float:bar_time=float(read_data(1)+1)
		new parm[1]
		parm[0]=id
		set_task(bar_time,"unpausecounter",0,parm,1)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public bomb_planted() {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		bombplanted=true
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public got_bomb(id) {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		de_map=true
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public round_end() {
	if (get_cvar_num("anticamping") != 0) {
		new players[32]
		new numberofplayers
		new id
		new i
		get_players(players, numberofplayers, "a")
		for (i = 0; i < numberofplayers; ++i) {
			id=players[i]
			pausecounter[id]=true
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
	precache_sound("player/heartbeat1.wav")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
	register_plugin("Ultimate AntiCamping","2.0","S.Noman")
	register_event("Damage", "damage_event", "b", "2!0")
	register_event("BarTime","bartime_event","b")
	register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
	register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
	register_event("SendAudio", "round_end", "a", "2&%!MRAD_terwin","2&%!MRAD_ctwin","2&%!MRAD_rounddraw")
	register_event("StatusIcon", "got_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
	register_cvar("anticamping","1",0)  //0=Disabled, 1=Slap, 2=Health Reduction, 3=Heartbeat
	register_cvar("anticamping_camptime","20",0)  //Amount of time allowed to camp
	register_cvar("anticamping_healthpunish","5",0)  //Amount of health taken due to punishment
	register_cvar("anticamping_meter","1",0) //Display 'campmeter' to each cilent
	set_task(1.0,"checkcamping",1)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

 

4# System rezerwacji nicków, działający poprawnie. Nie jak w przypadku naszego obecnego przy którym wystarczy nacisnąć ESC i grać dalej. 

https://amxx-bg.info/viewtopic.php?f=21&t=30 

W tłumaczeniu mogę pomóc 

 

 

 

5# Stary map manager, w którym jest opcja nominacji map o której mówił również kolega wyżej 

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=59535&highlight=deagles

 

 

6# Parę map z 17buddies , przetestowane przeze mnie. 

DM_CORRIDON -32Slot 

DM_GALLERY_CSGO - 40

GG_BUMMBUMM - 66

GG_FY_BATTLEFIELD_CS16 - 70

DE_TORPH - 32

DE_DUST2_REVOLUTION - 60

GG_POOL_DAY - 27

GG_ITALY_CZ - 32

GG_OFFICE_CZ - 32 / jest to zamiennik, w odświeżych barwach mapa, z wyglądu ładniejsza

GG_AZTEC_CZ - 32 // również zamiennik, jeszcze lepsza grafika 

GG_SAND_V1 - 31

GG_TRUST - 34

GG_DREAM_POOL_CS16 - 24 

GG_FY_SIMPSONS - 24 / do edycji, na mapie są granaty. Albo poszukać wersji bez he / fb 

GG_SNOW2011 - 32 

 

 

Wszystkie mapy mam spakowane, dodałem nazwy czysto informacyjnie że nadają się do gry, są w tym średnie i duże mapy które idealnie się wplasują na nasz serwer. W respawnach mogę pomóc, aby to wszystko szybko poszło.

 

 

 

 

Co do UP, 

cs:go myślę że ma swoich fanów również w 1.6 więc nie ma sensu usuwać zmodyfikowanych map. Ale za to warto zmienić postrzeganie GG pod mapy głównie GG, a w drugiej kolejności te zwykłe. 

Za opcją voteban jestem przeciwny ale można dodać opcjonalnie przekaz poprzez tą komendę, na forum. Funkcjonuje to na paru sieciach i się sprawdza. Wygląda to mniej więcej taki sposób :

Koneser zgłasza gracza Mati za Czitowanie na serwerze GunXP MOD

Powiadomienie ląduja na forum ,a multi admini mają robotę ^^

 

10# Niezbyt przepadam za tą nożówką , a popyt jest nawet 3-5x dziennie mapa w mape jest tak robiona. Trzeba pomyśleć nad resetem lub /free lvl , zaczynanie w tej grze od glocka jest trudne dla nowych graczy, a w sytuacji kiedy start byłby od mp5 10lvl , zdecydeowanie ten poziom. Podłapalibyśmy większy popyt graczy na siedzenie tu, nie ukrywajmy nożówki są dla dodatkowych 10 XP, plus KS. 

Link to post
Share on other sites

Jedyne z czym się nie zgadzam z listy od @Finrod to nr 10. Gra na kosy to chyba największy żart-  są serwery gdzie gra się nożami, a gxp polega na strzelaniu. Chcesz zabijać z kosy za więcej expa? Spoko możesz to robić bez wymuszania na innych tej samej gry, która (nie oszukujmy się) polega na ataku 2 na 1, 3 na 1,  od tyłu albo 'nie chcący' dobijanie bronią. Jeżeli wszyscy chcą- spoko dobrej zabawy 🙂 , jeżeli ktoś nie chce to trudno-tu się strzela...

Reszta jak najbardziej na tak 

I ja tradycyjnie dodam, że przydał by się tekst który będzie wyświetlany na dole ekranu jak  'Chcesz kupić vipa wpisz /sklepsms' tylko informujący np: Lista broni i xp znajduje się w /poziomy  albo Chcesz wyłączyć skiny wpisz /modele albo jakieś informacje o samym serwerze, które będą się pojawiać na wejściu Zbieraj xp, żeby zdobyć nową broń. O i jeszcze Widzisz czitera zgłoś na [email protected]  lub jakiś bardziej atrakcyjny napisik Zaloguj się na forum i zgarnij darmowego vipa!!! 😄🙂 

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.02.2021 o 23:54, Szczwany Lis napisał:

''Jedyne z czym się nie zgadzam z listy od @Finrod to nr 10. Gra na kosy to chyba największy żart-  są serwery gdzie gra się nożami, a gxp polega na strzelaniu. Chcesz zabijać z kosy za więcej expa? Spoko możesz to robić bez wymuszania na innych tej samej gry, która (nie oszukujmy się) polega na ataku 2 na 1, 3 na 1,  od tyłu albo 'nie chcący' dobijanie bronią. Jeżeli wszyscy chcą- spoko dobrej zabawy 🙂 , jeżeli ktoś nie chce to trudno-tu się strzela...''

W sumie to się z tym zgadzam. Jeśli ktoś chce sobie biegać z kosą to niech sobie biega (sam chętnie ''upokarzam'' w ten sposób innych graczy, którzy dadzą się tak złapać), ale narzucanie całemu serwerowi gry na kosy to przesada. Jeśli wszyscy chcą to spoko, jeśli dwóch graczy sobie biega w swoje miejsce na kosy to super, ale jeśli ktoś nie chce to inni gracze muszą nauczyć się z tym żyć. Umówmy się, że jak mam jakąś fajną broń to chcę sobie z niej postrzelać, a kosy to raczej dla tych, którzy mają gównianą lub nielubianą broń i chcą szybciej wbić poziom, dlatego punkt 10. z mojej listy można uznać za niepotrzebny.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam lepszą alternatywę dla managera map którego wyżej podałem. W dużym skrócie to samo, lepsza nawigacja po menu na ostatnią rundę , możliwość ustalenia jaka ma być dla określonej ilości graczy 

;mapname    minplayers   maxplayers
de_dust2    1            13

Później siadne i wrzucę to na serwer, jak będzie ładnie wyglądać to mogę podrzucić pewniak link a potem pogadamy o tłumaczeniu, RU. 

Pytanie moje czy są jakieś plany? Bo nikt nic nie pisze a ja się niecierpliwie, w końcu proponowałem pomoc a w temacie wypowiedziało się dość mało 

 

Swoją drogą dla punktu 1# też mama mały update , moduł z ReHLDS' dostosowany do DM . Wygląda znośniej niż poprzedni kod. Blokujcie forum na rejestracje bo daje tyle pomysłów że zaraz konkurencja skorzysta 

https://goldsrc.ru/resources/186/ 

Link to post
Share on other sites

Dodam jeszcze, że po osiągnięciu MAX levelu menu broni działa strasznie topornie i po wbiciu na serwer oraz wybraniu opcji ostatnio używanej broni (zamiast niej) dostajemy coś innego. Ręczne wybieranie broni i do tego ciągłe wpisywanie /models po każdej mapie zajmuje sporo czasu...

Link to post
Share on other sites

Moje obserwacje po ostatnich zmianach:

1. Slay + damage działa spoko, a na pewno lepiej niż przyciemnianie z takim stopniem kamp metera, którego nie dało się czasami rozchodzić.

2. Chwilami ciężko było wbić na serwer, bo jest miejsce tylko dla 14-stu graczy, więc największe mapy mają niewykorzystany potencjał i gra polega głównie na bieganiu i szukaniu przeciwników. Myślę, że przy resecie to był najgorszy czas na taką zmianę, bo jest zdecydowanie więcej graczy. Poprzednie 23 sloty (czyli po 10 graczy na team) było całkiem okay i teraz by wystarczyło.

3. Nie wiem czy rozwiązano problem nazewnictwa rang, bo wcześniej ktoś z rangą 'snajper' biegał z shotgunem, więc myślę, że trzeba to tylko jako tako usystematyzować i nie wymyślać niczego nowego, o ile to nadal kuleje, ale to muszą już powiedzieć cipy *vipy, które od początku biegają z shotgunami. 🙂 
[EDIT: sprawdziłem i shotgun nadal jest snajperem]

4. Nominacje map nie działają. Można je tylko zobaczyć (żadna nie jest nominowana), a wpisywanie nazw map ani inne nominate'y nic nie robią. 

5. Głosowanie na mapy w sumie niewiele się zmieniło, bo nadal grane było w kółko 5 tych samych map w krótkim czasie. Potrzebna byłaby chociaż jakaś reguła okresowo banująca poprzednio grane mapy, żeby się aż tak często nie powtarzały. No i przydałaby się oczywiście lista map, jeśli nie w pluginie to chociaż gdziekolwiek indziej, żeby było wiadomo co jest do wyboru.

6. Mapa aztec2 jest za duża i za toporna do gry nawet przy pełnym serwerze. Ogólnie wszyscy na nią narzekają i część wychodzi, więc wymieniłbym ją na coś innego.
[EDIT: kolejny raz grana mapa i z kilkunastu osób na serwerze zostały 4]

7. Mapa italy - wszyscy na nią czekali! Zdecydowanie powinna zostać na stałe, choć przydałoby się parę slotów więcej dla graczy.

8. Powrót tej małej mapy dustowej (przydałaby się lista map, bo zapomniałem jak się nazywa i nie mogę znaleźć) super i powinna zostać na stałe.
[EDIT: mapa dustsen]

9. Dodatkowy EXP na koniec dla trzech najlepszych graczy mapy pojawia się trochę za szybko, jeszcze w trakcie odliczania do końca. Zdarza się, że ktoś złapie kilka dodatkowych fragów przez te kilka sekund, wskakując na wyższą pozycję i niesprawiedliwie nie otrzymuje EXP-a. Do tego często się myli, więc jeśli o czymś nie wiemy to chętnie się dowiemy, jak to w ogóle działa.

10. Dopóki wbija KonseseR to nie wróżę dobrze temu serwerowi, bo to moim zdaniem główny powód powracającej pustki.

Link to post
Share on other sites

do amxx.cfg 

sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 99999
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 99999
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 99999
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 9999
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish -1
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish -1
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish -1
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish -1

na przeciwskazanie dla banów za flooding 

You have been banned from this server.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Super Admin
Godzinę temu, Finrod napisał:

Już parokrotnie miałem zakładaną rezerwację i nadal ten cziter wbija mi na konto!

Nie masz założonej rezerwacji z tego co widzę. Ta /rezerwacja na serwerze nic nie daje więc napisz mi proszę na priv jakie chcesz mieć hasło i Ci takie ustawię. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...