Administrator Popularny post aquax Napisano 27 Października #561249 Administrator Popularny post Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Października Przez ostatnie kilka tygodni intensywnie pracowaliśmy nad nową odsłoną moda GXP. Z radością informujemy, że obecnie osiągnęliśmy stan ukończenia na takim poziomie, że planujemy wcześniejsze wydanie, abyście mogli zgłaszać nam wszelkie błędy oraz inne napotkane problemy. Co zmieniło się na serwerze GXP: Stary system zdobywania doświadczenia (exp) w broniach został znacząco zaktualizowany. Teraz gracze mają możliwość powrotu do wcześniej zdobytych broni, co oznacza, że mogą je ponownie wykorzystywać i nabijać nimi expa. System automatycznych misji, które pozwalają na zdobywanie dodatkowego doświadczenia (exp) w sposób bardziej zautomatyzowany i wygodny. Te misje są zaprojektowane tak, że wykonują się wszystkie na raz. Nie trzeba nic naciskać i się przejmować Ranga VIP została przerobiona tak, by miała większy sens i balans. Żeby zobaczyć co aktualnie posiada trzeba wpisać /vip na serwerze. (z rzeczy które jeszcze są wyłączone to brakuje jedynie modelu noża VIP) W grze wprowadzone zostały paczki z dodatkowym zdrowiem, które mogą pojawić się po zabiciu wroga. Te paczki są losowe i szansa na ich wypadnięcie to 25% System dodatkowego doświadczenia (exp) za killstreaki. Przerobiony Spawn Protect tak, by odradzający się graczy mieli bardziej zbalansowane szanse Pod komendą /poziomy są pokazywane aktualne progi expa potrzebnego dla danego poziomu Nowy ulepszony ranking Co zostanie jeszcze dodane: Dodatkowy granat na start tak jak było na starym GXP EXP dla TOP3 Mapy pod koniec Dodatkowa dynamiczna topka najlepszych graczy na mapie TOP15 poziomów Nowe modele broni Nowa broń Bazooka jako ostatnia Jeżeli będą jakieś propozycję lub bugi to zapraszam tutaj do tematu lub do mnie na PW Emausik, Born, Finrod i 2 innych dodali reakcje 3 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topolowy Napisano 28 Października #561250 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października Można by było dodać jeszcze do vipa/admina jakieś modele dla postaci Za killa monetki, za które można by było kupować różne skiny do broni/noża itp aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illest villainn Napisano 28 Października #561253 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października dobra juz widze temat to tu moje zastrzezenia tak na szybko z perspektywy goscia ktory sobie lubi jeszcze postrzelac z sentymentu - w kwestii zmiany nowego systemu broni to mi tam nie robi wiekszej roznicy to akurat tutaj nie mam jakichs zastrzezen, bo to troche daje taki feeling starych serwerow dm, wiec fajnie, ze se mozna latac z pukawka jaka sie chce i dalej jest jakis tam cel w postaci wyzszego levela zeby se posmigac i postrzelac czym lepszym - spawn protect nie ma wiekszego sensu, bo nie ma tu za bardzo map na ktorych mozna stac i wyczekiwac az ktos sie zrespi, gdzie nie mozesz sie kompletnie ruszyc przez x spawnow, bo sa one porozrzucane po mapie, no moze na cs_wiocha albo fy_costamworld by tak przeszlo, ale nie jest to cos co ludzie nagminnie wykorzystuja a przez to, ze nie mozna strzelac od razu to sie jednak duzo traci, bo po co strzelac jak pierwsze pare strzalow nie przejdzie zanim zabijesz goscia, nie na tym to powinno polegac - czas respawnu jest za dlugi, w tym tez nie ma zadnego sensu, nie widze logicznego zastosowania czemu mialoby to trwac tyle a nie tak jak wczesniej, dluzszy respawn to mniej fragow a to raczej nie uatrakcyjnia rozgrywki - apteczki to mi nie robia zupelnie hehe hehe i chyba tyle xD ja jestem w ogole zwolennikiem dmow kazdy na kazdego to stad tez moja perspektywa, ale teamowo tez to sie sprawdza, raczej nie wydaje mi sie, ze cs 1.6 przyciaga nowych ludzi, wiec raczej nie ma co upraszczac gierki tj. isc komus na reke z tym spawn protectem zwlaszcza, ze takich serverow raw dm experience kazdy na kazdego czy tez nawet team dm bez tego wydluzonego respawn time nie ma, w ogole malo takich serverow 1.6 pl jest ale to to juz swoja droga, no nie wiem, tez biore pod uwage, ze moge nie byc waszym targetem, ale takie to spostrzezenia aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 28 Października #561256 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października (edytowane) Siemka :) Moje spostrzerzenia po chwili gry : ---- czekanie na respawn ( mysle ze to wogule nie ma sensu ) +++ zwiekszona ilosc expa za zabojstwa +++ mozliwosc grania poprzednia bronia. ( jak ktos nie lubi albo nie umie scouta to przynajmniej moze go szybciej wbic ) ---- apteczki ( tak naprawde nic nie daja, przynajmniej na malych mapach) ---- mapy (dalej zostaly te same pomimo juz tylu prosb i ankiet o przywrocenie kilku map ktore byly tu chetnie grywane w latach wczesniejszych) +++ oprawa dzwiekowa ( jest spoko ) ---- Kampmeter ( nabija sie w kilka sekund podczas glosowania na mapy, w efekcie od razu giniesz po glosowaniu ) Na razie tyle. Podro :D Edytowane 28 Października przez FazerPL Dodatkowy punkt aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 28 Października #561268 Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października Wartość kamp metera sprzed tej całej aktualizacji była moim zdaniem optymalna. Po całych mapach walają się apteczki/paczki, które bugują się w ścianach, podłogach i których nie można podnieść. Czasami z daleka wyglądają jak wystający model gracza, co jest irytujące. Animacja VIP-owego spadochronu mocno przysłania modele postaci i ogólnie wszystko - wieczorem wszyscy mają VIPa i jak gracze dużo skaczą na mniejszych mapach to panuje totalny chaos. Tarcza po respawnie była wątpliwa, a teraz jej brak również potrafi dać się we znaki - ale mimo wszystko wolę już obecną wersję bez niej. Gram już dobre kilka godzin, mam praktycznie same topki na mapach, a nadal biegam z jakimś marnym pistoletem - nie wiem czy nie za długo się wbija te pistolety, ale wstrzymuję się jeszcze z opinią. Gra w dev_boxes bez granatów to sadomasochizm. Przekonałem się już do nowej tabelki ze statami i z topki. FazerPL i aquax dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 28 Października Autor #561269 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 28 Października Z tego co dzisiaj zostało ogarnięte to: Asysty zostały wyłączone Kamp meter został w 90% przywrócony do pierwotnej wersji sprzed aktualizacji Spawn protect wyłączony całkowicie Hosty i inne takie pierdoły niepotrzebne wyłączone Komenda /kup w której można kupić usługi nie tylko SMS Nielimitowana ilość ammo w magazynku Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 29 Października Autor #561271 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października Naprawiono błąd, że jak się skończy amunicja to pojawia się komunikat o strefach kupowania Dodano topkę najwyższych lvl pod komendą /gxptop Zmieniono czas respawnu z 3s na 2s Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 30 Października #561273 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 19 godzin temu, aquax napisał: Zmieniono czas respawnu z 3s na 2s Zlikwidujcie calkiem ten respawn tak jak bylo kiedys. Cholernie utrudnia to gre. Respisz sie po czasie i nie wiesz dokad isc bo od razu head :) Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 30 Października Autor #561274 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października Zmieniono czas respawnu z 2s na 1s Dodano granat na początku rundy Dodano nowy model apteczki + zwiększono ilość zdobywanego z niej HP Dodano limit czasowy każdej apteczki. Jeżeli nikt jej nie zbierze to po 2 min znika Dodano w tabeli wyników HP i pod Dolarami [$] jest pokazywany killstreak Zmieniono model spadochronu dla vipa by tak nie zasłaniał Naprawiono bug z bronią, gdzie po odblokowaniu kolejnych broni [Od TMP] bron znikała lekka edycja /poziomy (jeszcze nie jest finalna wersja) zakup dodatkowej reklamy (pewien osobnik expa nakupował więc m.in przyczynił się do tego :P) Finrod i Deus lo Volt dodali reakcje 1 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 31 Października #561281 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października Jak juz robicie cos z GXP to moze da sie przywrocic +interadminvoice oraz zmienic jakies mapki. Dodali byscie gg_ssman gg_strelbak i de_dust. aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 31 Października #561282 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października Bieżące sprawy: Kamp meter nadal jest bardzo mocny i dzisiaj szczególnie dał mi się we znaki na de_mirage, css_mirage2x2 i fy_iceworldx. Pomimo bezsensownego biegania w kółko nadal nie mogłem go rozbiegać i zamiast skupić się na grze to co chwilę mnie wywalało - jak już mocniej wzrośnie i się co chwilę nie ginie to już można się tylko reconnectować. Jeśli do tego wszystkiego w złym momencie pojawia się głosowanie to od razu wywala połowę serwera, kiedy praktycznie nikt nie kampi. Obecnie wystarczy przebywać w jednym niemałym obszarze przez jakieś kilkanaście sekund i praktycznie od razu giniemy. Przydałaby się możliwość indywidualnego wyłączenia dźwięków/głosów wbijania kolejnych killstreaków przez wszystkich graczy pod komendą typu /sounds. W trakcie gry pojawia się tego tak dużo, że czasami nie ma szans sprawdzić co się w ogóle dzieje i kogo to dotyczy. Te komunikaty mogłyby się pojawiać tylko przy nieco bardziej imponujących seriach niż parę killi albo w ogóle mogłyby one dotyczyć tylko naszych osiągnięć - tutaj jestem ciekawy opinii innych. Tak czy inaczej dodanie opcji /sounds brzmi rozsądnie. Topka /gxptop jest mało czytelna - myślę, że wystarczyłoby delikatne przyciemnienie/rozjaśnienie tła w co drugim wierszu. Nowa animacja spadochronu jest o wiele bardziej znośna od poprzedniej, mi osobiście już nie przeszkadza. Czas respawnu wydaje się być już optymalny. Zastanawia mnie jak długo boty będą biegały z glockami, których broni będą używały i jak będzie to w ogóle działało - wydaje mi się, że dziś pierwszy raz trafiłem na bota z krową czy kałachem, ale to były bardzo okazyjne sytuacje. Stare problemy/propozycje: Respy na niektórych mapach wymagają poprawy, bo ignorują położenie przeciwników, przez co wrogowie respią się często tuż za naszymi plecami - w szczególności na: css_cache2x2, css_nuke2x2, fy_iceworldx oraz cs_italy2 (tu akurat boty blokują się w wielu miejscach). Przydałoby się odświeżenie listy map, które było już szeroko opisane w jednym z tematów na forum - w skrócie brakuje szczególnie map: cs_office, de_train2x2_GO, gg_gm_smaan, gg_strelbak. Za to natychmiast wywaliłbym: css_inferno, css_mirage, css_dust2. Jest kilka literówek w różnych komunikatach, m.in. podczas próby wpisania /rtv przed upływem 3 minut. FazerPL, tod i aquax dodali reakcje 2 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tod Napisano 1 Listopada #561285 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada Cześć, widziałem nową opcję kampmeter na mapach GG, moim skromnym zdaniem wypadałoby zmienić prędkość zbijania procentów przez poruszanie się. W innym wypadku większość map GG jest ciężko grywalna z powodu biegania w kółko jak chomik. Chociaż zastanawiam się nad zasadnością kampmeter na mapach GG. Raczej korzysta się z niego na dużych mapach, aby unikać szukania się po dużych przestrzeniach. Na mniejszych mapach niestety przeszkadza niesamowicie i jest jedna wielka symulacja biegania w kółko jak chomik. IMO zmiana na duży minus Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 1 Listopada Autor #561286 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada Zmiana liczby slotów do 26 Free LVL na start (Nowi gracze zaczynają od 21lvl) Efekt wbicia LVL (dźwięk + wybuch) Rangi i postęp rang na HUD Stattrak do każdej broni + dodanie go na HUD Boty wybierają bronie bardziej dostosowane do LVL graczy, którzy aktualnie grają na serwerze Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wqewqew Napisano 2 Listopada #561287 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada KAMPMETER na mapach na których go nie było to nieporozumienie. Wielu graczy się skarży że nie da się grać. Świadkiem jest Ricardo. Proszę też o opcje wyłaczenia tego denerwującego multikill,rampage... żeby to jeszcze działało tylko przy własnych osiągnięciach a nie wszystkich. Podpinam się że kampmeter był wcześniej optymalny a teraz jest za mocny i tego tez aby dodać nowe mapy np. legendę fy_poolday. (usunąć wiochę :P ! ) tod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek- Napisano 2 Listopada #561288 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada W dniu 1.11.2024 o 00:52, Finrod napisał: Ja się podpisuje pod wszystkim, co napisał Finrod i zgadzam się z tym, co napisał Tod. Wedlug mnie potrzeba : Dodać więcej map, np. gg_crazy, gg_strelbak, fy_pool_day, fy_iceworld, fy_snow3, cs_office, cs_assualt. Z map, moim zdaniem, do usunięcia są de_aztec, de_nuke, oraz cs_italy2. Z moich obserwacji te 3 mapy kończą się rtv w pierwszych minutach w 8/10 przypadków. Poprawić to, że jeśli po wejściu na serwer nie zdąży się wybrać broni zanim ktoś nas zabije, to menu wyboru broni znika i nie pojawia się ponownie. Trzeba je wywołać komendą /gun, ale pojawi się dopiero po kolejnej śmierci Poprawić/wyłączyć KampMeter - wg mnie zbędny. Ewentualnie ustawić go tak, aby nie był tak czuły. Granie AWP/Scoutem jest obecnie praktycznie niemożliwe. Chyba, że ktoś by biegał z AWP bez celowania i strzelał "na ślepo". Obecnie przy podwójnym głosowaniu (brak konsensusu po pierwszym głosowaniu) na 100% KM nas zabije. Na wielu mapach bardzo uprzykrza życie. Z rzeczy typu "good to have": Opcja, aby nieco inaczej wybierać broń na początku tak, aby nie trzeba było przeklikiwać się przez wszystkie menu po kolei, np. aby pojawiały się dostępne bronie, ale w kolejności od najwyższego dostępnego dla danej osoby poziomu do najniższego, np. najwyższy mam Obecnie MP5, więc niech będzie na 1 miejscu itd. Mam nieco konktrowersyjną opinie, ale może ktoś się zgodzi - "wymuszenie" grania danym tylko typem broni przez X poziomów, odpowiedniej dla danego poziomu, imho było ciekawe. Co prawda, niektóre trzeba było przebrnąć (ja nie lubie shotgunów, ale nie cierpie też AK47), ale mimo wszystko było to urozmaicenie i nieco większa różnorodność była na serwerze. Niby można sobie samemu wprowadzić te zasadę, ale wiecie - co mus to mus. Wyłączyć botom możliwość atakowania podczas głosowania. Nie raz bywało tak, że miałem uzbieraną serie, dającą bonusy do kolejnych killi i straciłem ją tylko przez to, że zabił mnie bot w trakcie głosowania. Więcej expa za zabicie nożem. W tej chwili jest to mało opłacalne i nie kusi. Dostaje się, z tego co kojarze, nieco więcej expa niż za HS. Dodać misje na zabijanie nożem. Z racji tego, że jest to dosyć trudne, a będzie tylko trudniejsze (bo średni poziom graczy będzie rósł), to proponowałbym np. 10 zabić jako cel, za powiedzmy 100 expa. Poza tym, według mnie zmiany na plus i widać, że graczom się podoba, bo dawno nie widziałem takiego ruchu na serwerze (a przynajmnie wieczorami) aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 3 Listopada Autor #561289 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 3 Listopada Lekka edycja botów Wyłączenie camp-metera Dodanie medali Wyłączenie ciemnego ekranu i freezowania podczas vote na next mape nowe mapy : de_dust | cs_office | cs_assault_1337 | gg_gm_smaan | gg_strelbak Dodanie nowych skinów (komenda /skiny) Dodanie dodatkowych bonusów dla modeli noży VIP (ciche chodzenie, lekko zwiększony speed) Edycja /poziomy by była jeszcze bardziej czytelna Dodanie bannerów reklamowych naszego forum (jeszcze nie na każdej mapie) Przerobienie nowego top15 i umieszczenie w nim takich nowych rzeczy jak: Killstreak, Medale, XP, Poziom. (Niektóre osoby mają napisane w XP i poziom 0, ponieważ dzisiaj od czasu wrzucenia update nie były na serwerze. Jeżeli się pojawią to ranking ich sczyta i odda brakujące rzeczy) Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emausik Napisano 4 Listopada #561292 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada W dniu 3.11.2024 o 01:46, aquax napisał: Wyłączenie ciemnego ekranu i freezowania podczas vote na next mape Trochę szkoda, bo czasem jak coś mam zbindowane, albo zmieniam broń przez klawisze, to zdarza się wybrać nie to, co się chciało. Tak, to chociaż można było na spokojnie wybrać więc proszę o przywrócenie votemap do poprzedniej wersji. Przywrócić z dawnych czasów mapę de_aztec2 (są dwie wersje w sieci o tej nazwie, a mam na myśli tę: https://cs-bg.info/en/servers/cs/map:de_aztec2) Wprowadzić możliwość rozdawania 'gagów' dla adminów. Dzięki temu nie będzie potrzeby od razu banować graczy, co jest istotne, zważywszy na to, że ciężko znaleźć nowych graczy w tej wiekowej grze. Wówczas, zamiast wyrzucać ich z gry, admin mógłby zmutować gracza, aby ten nie mógł mówić ani pisać. Mam jeszcze lekkie obawy czy brak camp-meter'a nie zaszkodzi rozgrywce, aczkolwiek zobaczymy, jak na dniach będzie się bez niego grało. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 4 Listopada #561293 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada 6 godzin temu, Emausik napisał: Trochę szkoda, bo czasem jak coś mam zbindowane, albo zmieniam broń przez klawisze, to zdarza się wybrać nie to, co się chciało. Tak, to chociaż można było na spokojnie wybrać więc proszę o przywrócenie votemap do poprzedniej wersji. Dodam że wybieranie map z vote może być na klawiszach od 4 slota 6 godzin temu, Emausik napisał: Wprowadzić możliwość rozdawania 'gagów' dla adminów. Dzięki temu nie będzie potrzeby od razu banować graczy, co jest istotne, zważywszy na to, że ciężko znaleźć nowych graczy w tej wiekowej grze. Wówczas, zamiast wyrzucać ich z gry, admin mógłby zmutować gracza, aby ten nie mógł mówić ani pisać. To już funkcjonuje na serwerze, lecz często jest pomijane przez adminów bo prościej zbanować/wyrzucić jak to napisałeś Mumin. i Emausik dodali reakcje 2 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek- Napisano 4 Listopada #561295 Zgłoś Udostępnij Napisano 4 Listopada Ja uważam, że brak ciemnego ekranu przy głosowaniu jest na plus - boty nie zabijają, można grać dalej i zachować killstreak. Jedyne co bym zmienił, to wydłużył czas na głosowanie tak, aby można było spokojnie się gdzieś schować i zagłosować. Obecnie czas jest tak krótki, że będąc w "akcji" nie zdążam przeczytać jakie były możliwości wyboru. Poza tym, wszystkie zmiany na plus. Są nowe mapy, KampMeter już nie irytuje, apteczki ciekawie urozmaicają - powoli ucze się z nich korzystać. Finrod dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 5 Listopada Autor #561302 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 5 Listopada Zmiana czasu na głosowanie map z 5s na 8s tod, Emausik, Arek- i 1 inny dodali reakcje 3 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 10 Listopada #561325 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada Zauważyłem, że komenda /gxptop już od jakiegoś czasu nie działa. Pierwsze wrażenie po kilkudniowej przerwie - ogromna ilość głośnych komunikatów o killstreakach, które zagłuszają absolutnie wszystko. Irytuje mnie wywoływanie komendy /rtv przez graczy dosłownie na parę minut przed końcem mapy - powinno tu być ograniczenie (podobne już funkcjonuje przez pierwsze 3 minuty). Myślę, że 3-5 minut byłoby tu odpowiednie. Niektórym nie wczytały się statystyki w /top15, chociaż widziałem te osoby ostatnio na serwerze. aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczwany Lis Napisano 10 Listopada #561326 Zgłoś Udostępnij Napisano 10 Listopada Ja też się dorzucę z moimi przemyśleniami :D ++ Zmiana trybu wbijania xp i możliwość zmiany na wcześniej wbitą broń to mega urozmaicenie i mam wrażenie że przyciąga to więcej graczy :) ++ Misje też są super boostem xp i ciekawym urozmaiceniem. Można by dodać nawet więcej np Zabicie z granata ileś tam razy, zabicie z noża, zabicie ze spadochronu/w locie, zabicie one tapem (ale to tylko luźne propozycje) ++ Bardziej 'naturalne' zachowanie botów i moim zdaniem mniejsze ich blokowanie też na plus ++ Brak kamp metera również na plus, jedna rzecz mniej o którą trzeba się martwić podczas rozgrywki ++ Apteczki są fajnym urozmaiceniem i faktycznie ratują :D * Ilość xp do wbicia na każdej broni jest o wiele większa, robi się przepaść między wyższymi a niższymi lvl bo wbijają na niższych levelach jeszcze więcej xp. Widać to szczególnie na małych mapach gdzie szybkostrzelne bronie mają dużą przewagę. To jest i było nieuniknione ale w poprzedniej wersji po prostu można było szybciej wbić te 'słabe bronie' i szybciej cieszyć się grą :) * Dołączam się do tego żeby w menu broni pokazywały się bronie od najwyższego lvl do najniższego żeby nie trzeba było przeklikiwać * Przydała by się opcja wyciszenia dźwięków 'god like' itp bo przy kilku dobrych graczach na serwerze są non stop i zagłuszają grę (jeżeli jest już taka komenda to nieważny punkt ale próbowałam kilka komend i nie zadziałały albo źle wpisałam) i mogły by się wyświetlać w pasku na dole ekranu * Jeżeli po wystrzelaniu magazynku uda się zabić kogoś granatem to mimo tego że pokazuje znów pełny magazynek model i tak przeładowuje broń. Po zabiciu z noża tak samo- trzeba przeładować a czasem to jest fajny ratunek więc zabicie z noża mogło by automatycznie przeładować broń a zabicie z granata anulować przeładowanie broni :D * Wieczorne vipy też bardzo fajne urozmaicenie które zmienia dynamikę rozgrywki * Przydał by się lepszy dźwięk przy respie, nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha ale często respi się kilku przeciwników naraz, zaraz na plecach i nie masz o tym pojęcia * Podobnie jak pisał Finrod wyżej- zablokowanie rtv pod koniec trwania mapy albo faktycznie skrócenie trwania mapy. Próby zmiany przed samym końcem są irytujące * Po iluś zabiciach bez śmierci mogło by automatycznie dodawać nowy granat :D Trochę długie wybaczcie aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emausik Napisano 11 Listopada #561327 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada W dniu 10.11.2024 o 01:07, Finrod napisał: Pierwsze wrażenie po kilkudniowej przerwie - ogromna ilość głośnych komunikatów o killstreakach, które zagłuszają absolutnie wszystko. 23 godziny temu, Szczwany Lis napisał: * Przydała by się opcja wyciszenia dźwięków 'god like' itp bo przy kilku dobrych graczach na serwerze są non stop i zagłuszają grę (jeżeli jest już taka komenda to nieważny punkt ale próbowałam kilka komend i nie zadziałały albo źle wpisałam) i mogły by się wyświetlać w pasku na dole ekranu Mogę sam dla was zmniejszyć głośność tak zwanych "Quake sound'ów" jak znajdę folder z nimi i wtedy Sobie sami wgracie. Ewentualnie dodać w wyborze /menu lub komendą /quake opcję włączenia, lub wyłączenia tych dźwięków. 23 godziny temu, Szczwany Lis napisał: Po iluś zabiciach bez śmierci mogło by automatycznie dodawać nowy granat Nie wiem, czy by, to nie było znowu za mocne, bo wtedy cwany gracz jak nie trafi granatem raz, to będzie wyczekiwał i ciągle rzucał w jedno miejsce. Natomiast to tylko przypuszczenia. aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bott* Napisano 11 Listopada #561328 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Listopada Z mojej strony - większość poruszanych kwestii jest mi obojętna, za wyjątkiem tych poniżej: (+) Zdobywanie EXP, misje, rangi (+) Spawn protect (rzadziej umieram od własnych granatów) (+) Granie dowolną, wcześniej wyexpioną bronią (-) Spadochron – zrezygnowałbym z tych czarnych i dużych na te małe skrzydełka (we wszystkich przypadkach) (-) Leveling broni – 10 poziomów wydaje mi się za długo (m.in. z psychologicznego punktu widzenia) – rozkalkulowanie wymaganego XP na 5 poziomów wydaje mi się lepsze (mogę się mylić) (-) głośność serwera – nie tylko ‘Quake sounds’, ale sama ilość wystrzałów w jednym momencie jest olbrzymia (mowa o pełnym serwerze, a nie jak dawniej teamy po 6 osób - każdy strzał generuje hałas). Po 30 min biegania wychodzę z serwera głuchy – pomijam że Voice Chat dość często traci sens (0) oszustwo na Scouta xD - piszę to bo jeden z graczy to zgłaszał. Mowa o mapach jak urban czy chaos, gdzie gracz z automatu dostaje Scouta - jeśli nie wybierze expionej broni, wtedy na 1 lvl może strzelać z tej wiatrówki. Jak dla mnie masochizm, ale są tacy co gustują aquax i Emausik dodali reakcje 2 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 12 Listopada #561331 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Listopada Witam :) Dużo zmian już na plus. :) Oby tak dalej. Ponawiam tylko prosbe o naprawe +interadminvoice . Dziekuje. :D AAA. Najwazniesza sprawa. Nie wiem o co chodzi. Nie da sie wybrac teamu mimo ze gra 7/7 graczy. Jak dasz autoselect to powoduje blokade wyboru i zostaje tylko retry. po czym i tak nie da sie wejsc. Naprawcie to koniecznie. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.