Skocz do zawartości

Nowa odsłona GXP MOD!


aquax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team
14 godzin temu, FazerPL napisał:

Witam :) Dużo zmian już na plus. :) Oby tak dalej. Ponawiam tylko prosbe o naprawe +interadminvoice . Dziekuje. :D

AAA. Najwazniesza sprawa. Nie wiem o co chodzi. Nie da sie wybrac teamu mimo ze gra 7/7 graczy. Jak dasz autoselect to powoduje blokade wyboru i zostaje tylko retry. po czym i tak nie da sie wejsc. Naprawcie to koniecznie.

czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. 

Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Szczery napisał:

czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. 

czyli zostaje tylko u@ bo innej opcji rozmowy miedzy adminami nie ma  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnych obserwacji po kilku godzinach grania mogę dodać od siebie, że warto byłoby poprawić balans drużyn, żeby uśrednić poziom graczy. Praktycznie za każdym razem jak gram, po daniu auto przydzielenia do drużyny po wejściu na mapę, tak zazwyczaj ja, biegający jeszcze z pistoletem, spotykam się z tym, że są w przeciwnej drużynie 3-4 bronie automatyczne. Moim zdaniem odstrasza to trochę graczy, w szczególności tych nowych, ze względu na to, że po wejściu na serwer z miejsca odbijają się od ściany w postaci MP5, Famasa, AUG-a czy SG552 (widziałem już takie przypadki).

Zmniejszyć drop rate apteczek do ok. 10% i ustalić jedną wartość przywracanego przez nie HP, np. 30. Przy obecnym stanie apteczki i tak się walają po mapach i odwracają wzrok od tego co się dzieje na ekranie.

Wniósłbym jeszcze o poprawę respów na mapach o rozmiarach turniejowych, typu de_dust2, css_inferno. Wielokrotnie można się zrespić na linii ognia krzyżowego lub będąc otoczonym z 3 stron, przez co sens ochronki na respie mija się powołaniem. a często też nie idzie dobrze wyciągnąć broni, bo animacja trwa dłużej niż ochronka.



EDIT: PS.: Oddajcie cichobiegi dla VIP-a XD

 

EDIT v2.0: sytuacja sprzed chwili, mapa gg_dev_boxes, stan drużyn 7 vs 7, można dołączyć tylko na speca, gdzie jedynie można się poruszać wolną kamerą po mapie, nie ma możliwości zmiany kamery na inną, przez co nie można tez w razie co wyłapać potencjalnego czitera.

Edytowane przez GandalfBialy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Z tym stanem drużyn że może grać tylko 7vs7 prawdopodobnie chodzi o to że ta mapa nie ma tylu spawnów. Czy sytuacja powtarza się na jeszcze innej mapie niż gg_dev_boxes ? Jeżeli tak to napiszcie tu w temacie albo do mnie na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2024 o 10:14, Szczery napisał:

Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach 

Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, po długiej przerwie zacząłem znów grać na GXP i tak na szybko moje spostrzeżenia i uwagi:

+ bardzo podoba mi się ta nowa formuła zdobywania broni, że można używać poprzednio zdobytych oraz misje z dodatkowym exp również na plus

+ brak kampmetera, nie grałem od samego początku a wtedy on podobno był, dobrze że został usunięty bo i tak w większości mapy są małe i zazwyczaj granatem można załatwić tych co lubią stać w miejscu

+ obecność botów na serverze jest dla mnie plusem, nie ma ludzi z rana np. to można sobie pograć

+ wieczorny VIP - nie wiem w jakich godzinach on jest ale spoko opcja też dla tych co nie zamierzają go kupować

+ cieszę się, że Pan @ aquax  bierze czynny udział w tym co się dzieje na serverze i stosuje poprawki / naprawia bugi

+/- ilość expa na broń - szczerze mówiąc, fakt jest go trochę, ale wg mnie możliwość wyboru jakiejkolwiek broni, którą się wcześniej zdobyło rekompensuje to, problem byłby, jakby taka ilość expa była przy poprzednim systemie gdzie mielibyśmy tyle expa zdobywać grając tylko i wyłącznie słabą bronią lub jakiej której nie lubimy np. scout a tak w zależności od mapy możemy sami sobie wybrać czym chcemy grać więc ja bym tutaj niczego nie zmieniał

+/- apteczki - jestem tutaj neutralny, fajnie, że są ale jakby ich nie było też bym nie płakał z tego powodu

+/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu

- respawny dla mnie są pomyłką w tym sensie, że są one stałe a nie losowe, tudzież np możesz sobie stać w jednym miejscu i czychać a brak ochrony dla odradzającego sie gracza czyni go łatwym celem, poza tym ja rozumiem, że niektóre mapy są małe jak wiocha itp ale jak mi się na głowie gościu zrespi to jest to trochę dziwne

- wymieniłbym tu także te blokowanie się botów, ale czego tu wymagać od sztucznej  inteligencji, trzeba się z tym pogodzić myślę

Szczerze mówiąc to nie widzę specjalnie jakiś minusów chyba, jak mi się coś przypomni to dopisze. Dodałbym jedynie 2 a właściwie 3 rzeczy które mi przyszły na myśl, ale nie jest to mus:

- zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać

- brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki

- po zmianie mapy lub też ponownego dołączenia do gry automatyczne przydzielenie broni którą się ostatnio grało, nie wiem co inni na to ale dla mnie to było by lekkie ulepszenie. bo i tak w większości wybiera się swoją ulubioną którą się aktualnie posiada a zmiany na inne są raczej sporadyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team
W dniu 22.11.2024 o 10:51, Luczko napisał:

+/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu

- zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać

- brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki

od 1wszego, powtórki map można ograniczyć na 1-3 w ciągu poprzednich map i żadne vote oraz nominacje nie uwzględnią ich przy kolejnym głosowaniu. 

2 jest to możliwe do zmienienia, eksperymentalnie włączę głosowanie od slot3 czyt od 4 i przedłużę czas głosowanie z 8sek na 9sek. 

3 Nie rozumiem, w cfg pluginu jest określone to ilością głosów do rozpoczęcia rtv - 35% udziału graczy, gdzie ilość botów nie wpływa na to. 

 

W dniu 19.11.2024 o 19:49, FazerPL napisał:

Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo.

Zmieniłem regulację botów w przypadku obliczeń do transferu graczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem odpalę sobie mapkę czy 2 nad ranem i zauważyłem, że zdarza się, iż botów jest malutko. Sytuacja z dzisiaj rano dla przykładu, na css_nuke_2x2, de_dust_2x2 i potem na gg_33_chaos (albo besot, nie pamietam) były raptem 2 boty na cały serwer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie.
  • Głosowanie ze zmienionymi numerami (zamiast z normalnymi 1, 2, 3, 4, 5) jest bardzo nieudane. Z moich obserwacji wynika, że połowa serwera wybiera nie to co chce. Ostatnio ani razu nie udało mi się zagłosować poprawnie na wybraną przez siebie mapę (albo wybierałem zły klawisz albo nie zdążałem wybrać właściwego).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Finrod napisał:
  • Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie.

Ten bug istniał też w starej wersji GXP, wywołać go można jedynie, gdy komenda /spec jest użyta w momencie śmierci gracza, który chce jej użyć. Tak to normalnie można ze spokojem wchodzić i wychodzić ze speca.

Edytowane przez GandalfBialy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team
10 godzin temu, Finrod napisał:
  • Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie.
  • Głosowanie ze zmienionymi numerami (zamiast z normalnymi 1, 2, 3, 4, 5) jest bardzo nieudane. Z moich obserwacji wynika, że połowa serwera wybiera nie to co chce. Ostatnio ani razu nie udało mi się zagłosować poprawnie na wybraną przez siebie mapę (albo wybierałem zły klawisz albo nie zdążałem wybrać właściwego).

Spect wpisywany na żywo dziala w obu kierunkach, po śmieci w jednym a później trzeba RC.

Dwa , raz źle później źle najwyzej ustawie pomijając 1 przy ostatniej próbie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team
1 godzinę temu, FazerPL napisał:

Moja propozycja jest taka zeby te numery nie szly losowo tylko np od 5-9 po kolei :)

juz dziala, nie zauwazylem bo nikt nie pisał nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 230 poziomie znika ten widok własnego poziomu i nabity killstreak. Nie zbiera się też combo za zabójstwa bez śmierci typu: Combo King, Impressive, Godlike itd. Imho trochę szkoda i nie do końca rozumiem te zmianę, bo gra jest przez to deczko nudniejsza. 


BTW, tego chyba nie ma, nie ?: 

W dniu 28.10.2024 o 00:40, aquax napisał:

Nowa broń Bazooka jako ostatnia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team
12 minut temu, FazerPL napisał:

A da sie zrobic tak zeby na czacie nie bylo widac kroey admin pisze > ??

Nie widać, ty to widzisz i inni admini. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team

Już działa, następnym razem pisz priv bo ten temat służy nowej wersji GXP i aktualizacjom , a takie posty niezwiązane z tym robią burdel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BUG REPORT: wspomniałem o tym wcześniej, ale albo zostało to przeoczone, albo zostałem olany (co w tym przypadku jest to bardzo niefajne). Mała ilość botów na serwerze w godzinach nocno/porannych, trochę zabija to płynność nabijania XP, tym bardziej, że potrafią się w vote wylosować duże mapy, przystosowane pod pełen serwer, a nie rozgrywkę 2v1 np., jako dowód dorzucę zrzut ekranu:

2EehVYK.png

Screen zrobiony dziś ok. 4 nad ranem

Edytowane przez GandalfBialy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun ONLY DD2 / AIM HS
  • Multi Admin
  • UB Team

de_mirage.pmx , de_mirage.graph pliki związane z trajektorią są utworzone . Testowo ustawiłem inne ustawienia dołączenia na serwer botów, w razie problemów pisać 

Nie aktualne, zostaje jak było , lekkie poprawki są jak coś pisz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HoUUEf1.png

 

Problem jak widać nie dotyczy tylko mapy de_mirage, ale ogólnie wychodzi na to, że wszystkich. Dodatkowo zauważyłem też, że boty potrafią wpaść w path loop. Dla przykładu wczoraj na mapie de_dust2x2 bot z mojego teamu biegał między bs-em a schodami na gali i nie poruszał się nigdzie indziej na mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...