Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 13 Listopada Multi Admin UB Team #561333 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Listopada 14 godzin temu, FazerPL napisał: Witam :) Dużo zmian już na plus. :) Oby tak dalej. Ponawiam tylko prosbe o naprawe +interadminvoice . Dziekuje. :D AAA. Najwazniesza sprawa. Nie wiem o co chodzi. Nie da sie wybrac teamu mimo ze gra 7/7 graczy. Jak dasz autoselect to powoduje blokade wyboru i zostaje tylko retry. po czym i tak nie da sie wejsc. Naprawcie to koniecznie. czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 13 Listopada #561334 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Listopada 10 godzin temu, Szczery napisał: czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. czyli zostaje tylko u@ bo innej opcji rozmowy miedzy adminami nie ma ? Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 14 Listopada Multi Admin UB Team #561335 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Listopada możesz napisać list albo wejść na dc, jest serwer Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 18 Listopada #561353 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Listopada (edytowane) Z własnych obserwacji po kilku godzinach grania mogę dodać od siebie, że warto byłoby poprawić balans drużyn, żeby uśrednić poziom graczy. Praktycznie za każdym razem jak gram, po daniu auto przydzielenia do drużyny po wejściu na mapę, tak zazwyczaj ja, biegający jeszcze z pistoletem, spotykam się z tym, że są w przeciwnej drużynie 3-4 bronie automatyczne. Moim zdaniem odstrasza to trochę graczy, w szczególności tych nowych, ze względu na to, że po wejściu na serwer z miejsca odbijają się od ściany w postaci MP5, Famasa, AUG-a czy SG552 (widziałem już takie przypadki). Zmniejszyć drop rate apteczek do ok. 10% i ustalić jedną wartość przywracanego przez nie HP, np. 30. Przy obecnym stanie apteczki i tak się walają po mapach i odwracają wzrok od tego co się dzieje na ekranie. Wniósłbym jeszcze o poprawę respów na mapach o rozmiarach turniejowych, typu de_dust2, css_inferno. Wielokrotnie można się zrespić na linii ognia krzyżowego lub będąc otoczonym z 3 stron, przez co sens ochronki na respie mija się powołaniem. a często też nie idzie dobrze wyciągnąć broni, bo animacja trwa dłużej niż ochronka. EDIT: PS.: Oddajcie cichobiegi dla VIP-a XD EDIT v2.0: sytuacja sprzed chwili, mapa gg_dev_boxes, stan drużyn 7 vs 7, można dołączyć tylko na speca, gdzie jedynie można się poruszać wolną kamerą po mapie, nie ma możliwości zmiany kamery na inną, przez co nie można tez w razie co wyłapać potencjalnego czitera. Edytowane 19 Listopada przez GandalfBialy aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 19 Listopada Autor #561354 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Listopada Z tym stanem drużyn że może grać tylko 7vs7 prawdopodobnie chodzi o to że ta mapa nie ma tylu spawnów. Czy sytuacja powtarza się na jeszcze innej mapie niż gg_dev_boxes ? Jeżeli tak to napiszcie tu w temacie albo do mnie na pw. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 19 Listopada #561355 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Listopada W dniu 13.11.2024 o 10:14, Szczery napisał: Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luczko Napisano 22 Listopada #561359 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Listopada Siema, po długiej przerwie zacząłem znów grać na GXP i tak na szybko moje spostrzeżenia i uwagi: + bardzo podoba mi się ta nowa formuła zdobywania broni, że można używać poprzednio zdobytych oraz misje z dodatkowym exp również na plus + brak kampmetera, nie grałem od samego początku a wtedy on podobno był, dobrze że został usunięty bo i tak w większości mapy są małe i zazwyczaj granatem można załatwić tych co lubią stać w miejscu + obecność botów na serverze jest dla mnie plusem, nie ma ludzi z rana np. to można sobie pograć + wieczorny VIP - nie wiem w jakich godzinach on jest ale spoko opcja też dla tych co nie zamierzają go kupować + cieszę się, że Pan @ aquax bierze czynny udział w tym co się dzieje na serverze i stosuje poprawki / naprawia bugi +/- ilość expa na broń - szczerze mówiąc, fakt jest go trochę, ale wg mnie możliwość wyboru jakiejkolwiek broni, którą się wcześniej zdobyło rekompensuje to, problem byłby, jakby taka ilość expa była przy poprzednim systemie gdzie mielibyśmy tyle expa zdobywać grając tylko i wyłącznie słabą bronią lub jakiej której nie lubimy np. scout a tak w zależności od mapy możemy sami sobie wybrać czym chcemy grać więc ja bym tutaj niczego nie zmieniał +/- apteczki - jestem tutaj neutralny, fajnie, że są ale jakby ich nie było też bym nie płakał z tego powodu +/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu - respawny dla mnie są pomyłką w tym sensie, że są one stałe a nie losowe, tudzież np możesz sobie stać w jednym miejscu i czychać a brak ochrony dla odradzającego sie gracza czyni go łatwym celem, poza tym ja rozumiem, że niektóre mapy są małe jak wiocha itp ale jak mi się na głowie gościu zrespi to jest to trochę dziwne - wymieniłbym tu także te blokowanie się botów, ale czego tu wymagać od sztucznej inteligencji, trzeba się z tym pogodzić myślę Szczerze mówiąc to nie widzę specjalnie jakiś minusów chyba, jak mi się coś przypomni to dopisze. Dodałbym jedynie 2 a właściwie 3 rzeczy które mi przyszły na myśl, ale nie jest to mus: - zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać - brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki - po zmianie mapy lub też ponownego dołączenia do gry automatyczne przydzielenie broni którą się ostatnio grało, nie wiem co inni na to ale dla mnie to było by lekkie ulepszenie. bo i tak w większości wybiera się swoją ulubioną którą się aktualnie posiada a zmiany na inne są raczej sporadyczne aquax dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 2 Grudnia Multi Admin UB Team #561380 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Grudnia W dniu 22.11.2024 o 10:51, Luczko napisał: +/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu - zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać - brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki od 1wszego, powtórki map można ograniczyć na 1-3 w ciągu poprzednich map i żadne vote oraz nominacje nie uwzględnią ich przy kolejnym głosowaniu. 2 jest to możliwe do zmienienia, eksperymentalnie włączę głosowanie od slot3 czyt od 4 i przedłużę czas głosowanie z 8sek na 9sek. 3 Nie rozumiem, w cfg pluginu jest określone to ilością głosów do rozpoczęcia rtv - 35% udziału graczy, gdzie ilość botów nie wpływa na to. W dniu 19.11.2024 o 19:49, FazerPL napisał: Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo. Zmieniłem regulację botów w przypadku obliczeń do transferu graczy Emausik dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 2 Grudnia #561382 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Grudnia Czasem odpalę sobie mapkę czy 2 nad ranem i zauważyłem, że zdarza się, iż botów jest malutko. Sytuacja z dzisiaj rano dla przykładu, na css_nuke_2x2, de_dust_2x2 i potem na gg_33_chaos (albo besot, nie pamietam) były raptem 2 boty na cały serwer. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finrod Napisano 8 Grudnia #561394 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie. Głosowanie ze zmienionymi numerami (zamiast z normalnymi 1, 2, 3, 4, 5) jest bardzo nieudane. Z moich obserwacji wynika, że połowa serwera wybiera nie to co chce. Ostatnio ani razu nie udało mi się zagłosować poprawnie na wybraną przez siebie mapę (albo wybierałem zły klawisz albo nie zdążałem wybrać właściwego). Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 8 Grudnia #561396 Zgłoś Udostępnij Napisano 8 Grudnia (edytowane) 3 godziny temu, Finrod napisał: Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie. Ten bug istniał też w starej wersji GXP, wywołać go można jedynie, gdy komenda /spec jest użyta w momencie śmierci gracza, który chce jej użyć. Tak to normalnie można ze spokojem wchodzić i wychodzić ze speca. Edytowane 8 Grudnia przez GandalfBialy Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 9 Grudnia Multi Admin UB Team #561397 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Grudnia 10 godzin temu, Finrod napisał: Po użyciu komendy /spec nie można już wrócić do gry bez reconnecta i resetu statystyk, ponieważ po każdej śmierci trzeba nieustannie podwójnie wpisywać /spec, żeby móc dalej grać - inaczej nie zostaniemy zrespawnowani ponownie. Głosowanie ze zmienionymi numerami (zamiast z normalnymi 1, 2, 3, 4, 5) jest bardzo nieudane. Z moich obserwacji wynika, że połowa serwera wybiera nie to co chce. Ostatnio ani razu nie udało mi się zagłosować poprawnie na wybraną przez siebie mapę (albo wybierałem zły klawisz albo nie zdążałem wybrać właściwego). Spect wpisywany na żywo dziala w obu kierunkach, po śmieci w jednym a później trzeba RC. Dwa , raz źle później źle najwyzej ustawie pomijając 1 przy ostatniej próbie Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 11 Grudnia #561411 Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia W dniu 9.12.2024 o 08:13, Szczery napisał: Dwa , raz źle później źle najwyzej ustawie pomijając 1 przy ostatniej próbie Moja propozycja jest taka zeby te numery nie szly losowo tylko np od 5-9 po kolei :) Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 11 Grudnia Multi Admin UB Team #561412 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 11 Grudnia 1 godzinę temu, FazerPL napisał: Moja propozycja jest taka zeby te numery nie szly losowo tylko np od 5-9 po kolei :) juz dziala, nie zauwazylem bo nikt nie pisał nic FazerPL dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek- Napisano 12 Grudnia #561424 Zgłoś Udostępnij Napisano 12 Grudnia Po 230 poziomie znika ten widok własnego poziomu i nabity killstreak. Nie zbiera się też combo za zabójstwa bez śmierci typu: Combo King, Impressive, Godlike itd. Imho trochę szkoda i nie do końca rozumiem te zmianę, bo gra jest przez to deczko nudniejsza. BTW, tego chyba nie ma, nie ?: W dniu 28.10.2024 o 00:40, aquax napisał: Nowa broń Bazooka jako ostatnia Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 13 Grudnia Autor #561427 Administrator Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia Aktualnie technik ma urlop i nic nie jest robione. Wszystkie bugi lub sensowne propozycje zapisuje. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 13 Grudnia #561430 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia A da sie zrobic tak zeby na czacie nie bylo widac kroey admin pisze > ?? Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 13 Grudnia Multi Admin UB Team #561431 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Grudnia 12 minut temu, FazerPL napisał: A da sie zrobic tak zeby na czacie nie bylo widac kroey admin pisze > ?? Nie widać, ty to widzisz i inni admini. FazerPL dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FazerPL Napisano 15 Grudnia #561452 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia nie dziala menu ss-ow. ... Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 15 Grudnia Multi Admin UB Team #561453 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Grudnia Już działa, następnym razem pisz priv bo ten temat służy nowej wersji GXP i aktualizacjom , a takie posty niezwiązane z tym robią burdel. FazerPL dodał reakcję 1 Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 17 Grudnia #561459 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia (edytowane) BUG REPORT: wspomniałem o tym wcześniej, ale albo zostało to przeoczone, albo zostałem olany (co w tym przypadku jest to bardzo niefajne). Mała ilość botów na serwerze w godzinach nocno/porannych, trochę zabija to płynność nabijania XP, tym bardziej, że potrafią się w vote wylosować duże mapy, przystosowane pod pełen serwer, a nie rozgrywkę 2v1 np., jako dowód dorzucę zrzut ekranu: Screen zrobiony dziś ok. 4 nad ranem Edytowane 17 Grudnia przez GandalfBialy Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Napisano 17 Grudnia Multi Admin UB Team #561460 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Grudnia de_mirage.pmx , de_mirage.graph pliki związane z trajektorią są utworzone . Testowo ustawiłem inne ustawienia dołączenia na serwer botów, w razie problemów pisać Nie aktualne, zostaje jak było , lekkie poprawki są jak coś pisz Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 18 Grudnia #561479 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Grudnia Problem jak widać nie dotyczy tylko mapy de_mirage, ale ogólnie wychodzi na to, że wszystkich. Dodatkowo zauważyłem też, że boty potrafią wpaść w path loop. Dla przykładu wczoraj na mapie de_dust2x2 bot z mojego teamu biegał między bs-em a schodami na gali i nie poruszał się nigdzie indziej na mapie. Cytat wielokrotny Cytuj Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.