Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Posted November 13 #561333 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Report Share Posted November 13 14 godzin temu, FazerPL napisał: Witam :) Dużo zmian już na plus. :) Oby tak dalej. Ponawiam tylko prosbe o naprawe +interadminvoice . Dziekuje. :D AAA. Najwazniesza sprawa. Nie wiem o co chodzi. Nie da sie wybrac teamu mimo ze gra 7/7 graczy. Jak dasz autoselect to powoduje blokade wyboru i zostaje tylko retry. po czym i tak nie da sie wejsc. Naprawcie to koniecznie. czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
FazerPL Posted November 13 #561334 Report Share Posted November 13 10 godzin temu, Szczery napisał: czat adminów nie będzie działał bo to jest część VM a funkcjonuje inny plugin od zarządzania rozmowami. czyli zostaje tylko u@ bo innej opcji rozmowy miedzy adminami nie ma ? MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Posted November 14 #561335 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Report Share Posted November 14 możesz napisać list albo wejść na dc, jest serwer MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
GandalfBialy Posted November 18 #561353 Report Share Posted November 18 (edited) Z własnych obserwacji po kilku godzinach grania mogę dodać od siebie, że warto byłoby poprawić balans drużyn, żeby uśrednić poziom graczy. Praktycznie za każdym razem jak gram, po daniu auto przydzielenia do drużyny po wejściu na mapę, tak zazwyczaj ja, biegający jeszcze z pistoletem, spotykam się z tym, że są w przeciwnej drużynie 3-4 bronie automatyczne. Moim zdaniem odstrasza to trochę graczy, w szczególności tych nowych, ze względu na to, że po wejściu na serwer z miejsca odbijają się od ściany w postaci MP5, Famasa, AUG-a czy SG552 (widziałem już takie przypadki). Zmniejszyć drop rate apteczek do ok. 10% i ustalić jedną wartość przywracanego przez nie HP, np. 30. Przy obecnym stanie apteczki i tak się walają po mapach i odwracają wzrok od tego co się dzieje na ekranie. Wniósłbym jeszcze o poprawę respów na mapach o rozmiarach turniejowych, typu de_dust2, css_inferno. Wielokrotnie można się zrespić na linii ognia krzyżowego lub będąc otoczonym z 3 stron, przez co sens ochronki na respie mija się powołaniem. a często też nie idzie dobrze wyciągnąć broni, bo animacja trwa dłużej niż ochronka. EDIT: PS.: Oddajcie cichobiegi dla VIP-a XD EDIT v2.0: sytuacja sprzed chwili, mapa gg_dev_boxes, stan drużyn 7 vs 7, można dołączyć tylko na speca, gdzie jedynie można się poruszać wolną kamerą po mapie, nie ma możliwości zmiany kamery na inną, przez co nie można tez w razie co wyłapać potencjalnego czitera. Edited November 19 by GandalfBialy aquax 1 MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator aquax Posted November 19 Author #561354 Administrator Report Share Posted November 19 Z tym stanem drużyn że może grać tylko 7vs7 prawdopodobnie chodzi o to że ta mapa nie ma tylu spawnów. Czy sytuacja powtarza się na jeszcze innej mapie niż gg_dev_boxes ? Jeżeli tak to napiszcie tu w temacie albo do mnie na pw. MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
FazerPL Posted November 19 #561355 Report Share Posted November 19 W dniu 13.11.2024 o 10:14, Szczery napisał: Balans jest w plikach configs/plugins/autobalance.cfg możliwe że coś tam było o slotach Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo. MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luczko Posted November 22 #561359 Report Share Posted November 22 Siema, po długiej przerwie zacząłem znów grać na GXP i tak na szybko moje spostrzeżenia i uwagi: + bardzo podoba mi się ta nowa formuła zdobywania broni, że można używać poprzednio zdobytych oraz misje z dodatkowym exp również na plus + brak kampmetera, nie grałem od samego początku a wtedy on podobno był, dobrze że został usunięty bo i tak w większości mapy są małe i zazwyczaj granatem można załatwić tych co lubią stać w miejscu + obecność botów na serverze jest dla mnie plusem, nie ma ludzi z rana np. to można sobie pograć + wieczorny VIP - nie wiem w jakich godzinach on jest ale spoko opcja też dla tych co nie zamierzają go kupować + cieszę się, że Pan @ aquax bierze czynny udział w tym co się dzieje na serverze i stosuje poprawki / naprawia bugi +/- ilość expa na broń - szczerze mówiąc, fakt jest go trochę, ale wg mnie możliwość wyboru jakiejkolwiek broni, którą się wcześniej zdobyło rekompensuje to, problem byłby, jakby taka ilość expa była przy poprzednim systemie gdzie mielibyśmy tyle expa zdobywać grając tylko i wyłącznie słabą bronią lub jakiej której nie lubimy np. scout a tak w zależności od mapy możemy sami sobie wybrać czym chcemy grać więc ja bym tutaj niczego nie zmieniał +/- apteczki - jestem tutaj neutralny, fajnie, że są ale jakby ich nie było też bym nie płakał z tego powodu +/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu - respawny dla mnie są pomyłką w tym sensie, że są one stałe a nie losowe, tudzież np możesz sobie stać w jednym miejscu i czychać a brak ochrony dla odradzającego sie gracza czyni go łatwym celem, poza tym ja rozumiem, że niektóre mapy są małe jak wiocha itp ale jak mi się na głowie gościu zrespi to jest to trochę dziwne - wymieniłbym tu także te blokowanie się botów, ale czego tu wymagać od sztucznej inteligencji, trzeba się z tym pogodzić myślę Szczerze mówiąc to nie widzę specjalnie jakiś minusów chyba, jak mi się coś przypomni to dopisze. Dodałbym jedynie 2 a właściwie 3 rzeczy które mi przyszły na myśl, ale nie jest to mus: - zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać - brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki - po zmianie mapy lub też ponownego dołączenia do gry automatyczne przydzielenie broni którą się ostatnio grało, nie wiem co inni na to ale dla mnie to było by lekkie ulepszenie. bo i tak w większości wybiera się swoją ulubioną którą się aktualnie posiada a zmiany na inne są raczej sporadyczne aquax 1 MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Szczery Posted Monday at 12:02 AM #561380 Opiekun ONLY DD2 / AIM HS Report Share Posted Monday at 12:02 AM W dniu 22.11.2024 o 10:51, Luczko napisał: +/- mapy na serverze - myślę, że tutaj zawsze będą jakieś spory która powinna być a która nie - nie wiem czy system głosowania do końca rotuje tymi mapami, czy pewne mapy nie powtarzają się za często w głosowaniu - zastopowanie rozgrywki na czas trwania głosowania na mapę - bywa, że w momencie jak głosowanie następuje i jest się pod ostrzałem albo używa klawiszy zmiany broni, to przyciska się losowy numer, potem efektem jest to, że jest wybrana mapa której się nie chciało, nie miało się takiego zamiaru jej wybrać - brak możliwości rozpoczęcia głosowania na nową mapę (nie wiem czy to jest wprowadzone czy nie) jeśli upłynęło 50% (moja luźna sugestia) trwania rozgrywki od 1wszego, powtórki map można ograniczyć na 1-3 w ciągu poprzednich map i żadne vote oraz nominacje nie uwzględnią ich przy kolejnym głosowaniu. 2 jest to możliwe do zmienienia, eksperymentalnie włączę głosowanie od slot3 czyt od 4 i przedłużę czas głosowanie z 8sek na 9sek. 3 Nie rozumiem, w cfg pluginu jest określone to ilością głosów do rozpoczęcia rtv - 35% udziału graczy, gdzie ilość botów nie wpływa na to. W dniu 19.11.2024 o 19:49, FazerPL napisał: Temat juz poruszany. z tego co kojarze to nie tylko na boxie. raz chyba na dd2 bylo to samo. Zmieniłem regulację botów w przypadku obliczeń do transferu graczy MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
GandalfBialy Posted Monday at 03:37 PM #561382 Report Share Posted Monday at 03:37 PM Czasem odpalę sobie mapkę czy 2 nad ranem i zauważyłem, że zdarza się, iż botów jest malutko. Sytuacja z dzisiaj rano dla przykładu, na css_nuke_2x2, de_dust_2x2 i potem na gg_33_chaos (albo besot, nie pamietam) były raptem 2 boty na cały serwer. MultiQuote Quote Report @ Share Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.