Skocz do zawartości

mapy


The Game

Rekomendowane odpowiedzi

Madzia oczywiście trolluje, nie no trzeba przyznać że assault_winter jest faktycznie dość dużą mapą ze względu na dodatkowe przejścia i dość daleką odległością między dachami na zewnątrz co może irytować lekko  jeśli nie ma się snajperki. Na dd2 jest dość biało co mnie osobiście razi po oczach i po prostu jej nie wybieram. Natomiast zarówno inferno jak i aztec podobają mi się kolorystycznie, inferno jest szczególnie fajne bo ma dodatkowe ciekawe przejścia ale to jest dobre jak jest te 20+ osób przynajmniej. Aztec z kolei ok, jedyny minus to może być ten kartonowy most ale po linach też się da chodzić i to jest też test na równowagę +celność (:P).  Nie ma co psioczyć na Aragorna bo to były mapy wgrane na szybkości, zawsze to jakieś urozmaicenie, przecież one nie będą wiecznie. Będąc szczerym usunałbym chyba mapy typu alexandra, bretonia, sunny, zovine które mnie osobiście jakoś nie przekonują tymbardziej że te 2 ostatnie z racji swojej pozycji w głosowaniu nie są grane. No ale to moja tylko opinia (1 gracza), więc chciałem o tym tylko wspomnieć nic więcej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alexandra niech zostanie, mapa jest całkiem spoko, w szczególności, gdy nie ma pełnego serwera. Bretonia jest dość dziwna, więc zgodzę się z Luczkiem co do usunięcia jej z serwera. Sunny jak i Zovine mają potencjał, są dość grywalne, ale ich popularność jest niska ze względu na ich pozycję przy głosowaniu, tak jak w przypadku traina, o czym również wspomniałem nieco wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie. Czy jest możliwe, by na serwerze w godzinach wieczornych ustawić do wyboru małe mapy? Czy tak się nie da?

Przykładowo po godzinie 23, gdy na serwerze jest 5-8 osób, ciężko jest grać na dużej mapie. Więcej jest biegania i szukania się niż strzelania. Szkoda, że exp nie jest liczony wtedy od  ilości okrążeń mapy (dżołk ;< )

Z góry przepraszam jeśli zły temat lub pytanie takie już było zadawane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
  • Dziewczyna
  • UB Team
4 minuty temu, F!0lk4 -.- napisał:

Mam pytanie. Czy jest możliwe, by na serwerze w godzinach wieczornych ustawić do wyboru małe mapy? Czy tak się nie da?

Przykładowo po godzinie 23, gdy na serwerze jest 5-8 osób, ciężko jest grać na dużej mapie. Więcej jest biegania i szukania się niż strzelania. Szkoda, że exp nie jest liczony wtedy od  ilości okrążeń mapy (dżołk ;< )

Z góry przepraszam jeśli zły temat lub pytanie takie już było zadawane.

To już było i często zdarzało się, że po 22 (bo od tej chyba był małe mapy) był prawie full serwer i nie dało się grać w tyle osób. 

Ale jest przecież plugin wgrany, że jak jest mniej niż 10 osób to są do wyboru tylko mapy gg, czy już usunięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Donator

Jest taki plugin. Jak jest podczas głosowania mniej niż 11 osób, to w głosowaniu są małe mapy. Nie zauważyłem  ograniczenia do max dwóch małych map pod rząd. Pewnie podczas głosowania musiało być ponad 11 osób. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cżeśc graczy sugeruje się tym że jest np 14 osób na mapie gungamowej, dlaczego nie jest grana większa mapa. A to właśnie dlatego ze przy głosowaniu jest np 8 osób a w trakcie mapy robi się te 14 i mimo że tłoczno da się grać i trzeba mapę przegrać do końca nie ma przebacz. Szkoda ze mapa dustsen jwst zazwyczaj pod 1 bo wielu nieświadomych graczy ja wybiera :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Aragorn napisał:

Wyrzuciłem zimowe mapy. Wrócił assault normalny.

Z całym szacunkiem do Twojej pracy, którą wkładasz w działanie serwera, ale assault to jest poroniony pomysł. Mapa jest beznadziejna, a rozłożenie spawnów jest tak spierdolone po całości, że to głowa mała. Oświetlenie mapy też pozostawia wiele do życzenia, serio wolałbym już dałnowate ratsy zamiast assaulta -.-'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...
  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...
  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy później...
  • 1 miesiąc później...
  • 3 miesiące później...

To pozwolę sobie skomentować pomysł:

- de_westwood, powodzenia z kampmeterem i robieniem tam spawnów. Dla porównania posłużę się de_dust2x2, która jest podobnych rozmiarów.

- ratsy nie są jeszcze najgorsze, ale wyobraź sobie sytuację, w której na nagle zostanie 5 osób i będzie płacz, bo nie umieją w rtv. Nie wspominając o tym, że trzeba będzie porobić waypointy do botów, bo co jak co mapa jednak jest masywna.

- Assault i się nie sprawdził, bo spory odsetek ludzi wychodził z tej mapy nawet, jeżeli sami ją wybierali.

 

Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym osiągnięciu maxa i regularnym graniu przez ostatnie miesiące mam następujące wnioski:

1. Tak w ogóle na początek - nominacja map przez graczy to absolutna konieczność, jeśli zapewniona ma być odpowiednia rotacja map oraz dostosowanie do warunków na serwerze - obecnie nadal nie mamy żadnego wpływu na to co się pojawi, a dalej pojawia się w kółko to samo, ale też często zdarza się tak, że mamy do wyboru małe mapy, ale na serwer wbija za chwilę dużo więcej osób, no i odpowiednio do wyboru mamy duże mapy, ale po chwili z serwera idzie sobie więcej osób, a potem jest lipa i zwykle nie udaje się z rtv. Do tego wiele map (przydałaby się w końcu jakaś lista) w ogóle nie pojawia się przy głosowaniu. Kilka lat temu to działało, a teraz od paru lat z powrotem jesteśmy w średniowieczu. Dla wielu graczy frajdą było nominowanie i posiadanie jakiegoś wpływu na to jaką mapę się nominuje i gra. Jeśli serwer automatycznie po raz 10-ty proponuje te same mapy to wielu traci ochotę na granie w kółko tego samego i grają głównie boty.

2. de_westwood to absolutny klasyk, różniący się od tych obecnych już długo granych nudnych map, którego brakuje i do tego idealny na mniejszą liczbę graczy, ale też całkiem grywalny nawet na pełny serwer, kiedy naprawdę się dzieje, niemalże jak na strelbaku (czy jak się on tam nazywa), no i kiedyś ta mapa była już na serwerze i nie było problemów z kamp meterem czy spawnami. Wspomniany wcześniej strelbak funkcjonuje nawet przy 20-stu graczach na serwerze, kiedy to spawnują się niemalże na sobie, ale jakoś nikomu to nie przeszkadza. No i bez przesady - są tam 4 poziomy i wiele zakamarków na dobre spawny.

3. cs_max to bardzo fajna i lubiana mapa, która powinna być włączona na stałe do map gg, bo jak na razie to chyba tylko admin ją proponuje (podobnie jak kilka innych map).

4. de_cache kolejna fajna i lubiana mapa, która nie jest dostępna dla graczy i jedynie admin może ją zaproponować.

5. cs_assault to świetna mapa, klasyk nad klasykami i rzeczywiście wiele osób ucieka podczas niej z serwera, ale z drugiej strony jeśli jest grana to widocznie uzyskała odpowiednio dużo głosów i też daje szansę na wymianę graczy przy pełnym serwerze.

6. cpl_mill - tego również brakuje, ale nie mylić z tuscanem, na którym z nieznanych mi przyczyn serwer pustoszeje. Może za dużo pustyni albo za dużo dd2?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
W dniu 10.04.2022 o 22:44, Finrod napisał:

Po ponownym osiągnięciu maxa i regularnym graniu przez ostatnie miesiące mam następujące wnioski:

1. Tak w ogóle na początek - nominacja map przez graczy to absolutna konieczność, jeśli zapewniona ma być odpowiednia rotacja map oraz dostosowanie do warunków na serwerze - obecnie nadal nie mamy żadnego wpływu na to co się pojawi, a dalej pojawia się w kółko to samo, ale też często zdarza się tak, że mamy do wyboru małe mapy, ale na serwer wbija za chwilę dużo więcej osób, no i odpowiednio do wyboru mamy duże mapy, ale po chwili z serwera idzie sobie więcej osób, a potem jest lipa i zwykle nie udaje się z rtv. Do tego wiele map (przydałaby się w końcu jakaś lista) w ogóle nie pojawia się przy głosowaniu. Kilka lat temu to działało, a teraz od paru lat z powrotem jesteśmy w średniowieczu. Dla wielu graczy frajdą było nominowanie i posiadanie jakiegoś wpływu na to jaką mapę się nominuje i gra. Jeśli serwer automatycznie po raz 10-ty proponuje te same mapy to wielu traci ochotę na granie w kółko tego samego i grają głównie boty.

2. de_westwood to absolutny klasyk, różniący się od tych obecnych już długo granych nudnych map, którego brakuje i do tego idealny na mniejszą liczbę graczy, ale też całkiem grywalny nawet na pełny serwer, kiedy naprawdę się dzieje, niemalże jak na strelbaku (czy jak się on tam nazywa), no i kiedyś ta mapa była już na serwerze i nie było problemów z kamp meterem czy spawnami. Wspomniany wcześniej strelbak funkcjonuje nawet przy 20-stu graczach na serwerze, kiedy to spawnują się niemalże na sobie, ale jakoś nikomu to nie przeszkadza. No i bez przesady - są tam 4 poziomy i wiele zakamarków na dobre spawny.

3. cs_max to bardzo fajna i lubiana mapa, która powinna być włączona na stałe do map gg, bo jak na razie to chyba tylko admin ją proponuje (podobnie jak kilka innych map).

4. de_cache kolejna fajna i lubiana mapa, która nie jest dostępna dla graczy i jedynie admin może ją zaproponować.

5. cs_assault to świetna mapa, klasyk nad klasykami i rzeczywiście wiele osób ucieka podczas niej z serwera, ale z drugiej strony jeśli jest grana to widocznie uzyskała odpowiednio dużo głosów i też daje szansę na wymianę graczy przy pełnym serwerze.

6. cpl_mill - tego również brakuje, ale nie mylić z tuscanem, na którym z nieznanych mi przyczyn serwer pustoszeje. Może za dużo pustyni albo za dużo dd2?

 

tutaj kiedyś był assault i cpl_mill . Były grane czasami a jeśli były to na małą ilość graczy bo wtedy nawet botów nie było i była lipa - tu mówię o assault. O mapie cpl_mill fajnie myśleli gracze i była fajna mapa, ale uważam, że zamiast cpl_mill jakby miało być coś dodane to tuscan. Cache, westwood to są bardzo dobre pomysły, klasyczne mapki ale bardzo fajne. Z mapą cs_max zgadzam się z wypowiedzią Finroda, że powinna być dodana do głosowania, gdyż tylko admin może ją do głosowania dać. Ja zaś proponuję o dodaniu jakiś 2 map gg_ bądź fy_. Polecam mapę fy_dubstep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przypomniała mi się jeszcze jedna mapa do dodania (cs_office), która kiedyś genialnie się sprawdzała i zniknęła, a była naprawdę fajną odskocznią od tych wszystkich wielkich otwartych przestrzeni na tych dotychczasowych nudnych mapach, no i była też dobrym wyborem dla wszelkich shotgunów czy broni krótkodystansowych. Obecny zestaw dużych map jest bardzo monotonny, praktycznie wszystkie z nich są podobne, zwykle na większych otwartych przestrzeniach, nastawione są głównie na karabiny, gra się na nich w podobny sposób - bardzo brakuje zróżnicowania scenerii, zamkniętych pomieszczeń.

Z racji tego, że obecne mapy są już strasznie długo i nadal nic się nie zmienia - wnoszę o wprowadzenie jakichś zmian w tym temacie. Zrewidowałem również moje dotychczasowe sugestie, więc przedstawiam poniżej mój obecny zestaw map do dodania na serwerze: 

  • cs_office - skrajnie 'zamknięto-przestrzenna' propozycja (na pewno dużo lepsza od prodigy)
  • cs_assault_1337 - skrajnie 'otwarto-przestrzenna' propozycja (zwykły assault jest zbyt biedny, a ten obecny wybierany wyłącznie przez admina jest za wielki i zbyt rozbudowany)
  • cs_max - zbalansowana i zrównoważona propozycja (obecnie wybierana wyłącznie przez admina)
  • de_westwood - ogólnie jedna z najfajniejszych map, jakie można dać na GunXP
  • de_cache_2x2 - ciekawsza według mnie alternatywa dla tuscana i cpl_milla, łącząca cechy obu tych map, która już kiedyś tu była i zniknęła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...