F!0lk4 Napisano 29 Maja 2018 #513397 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 Nick na serwerze: F!0lk4 -.- Wiek: 28 Znajomość AMXX (0/8): 2 Doświadczenie: Szczerze pisząc, nie mam żadnego doświadczenia, adminem w cs'ie nie byłam nigdy. Co prawda, miałam swój serwer przez kilka lat, ale w innej strzelance. Wiadomo jednak, iż gra grze nie równa. Staż w CS'a: Około 2 lata. SteamID: STEAM_0:1:18318971 Link do profilu na banid: http://banid.pl/kto?to=0:1:18318971 Link do profilu na GameTracker: https://www.gametracker.com/player/F!0lk4 -.-/145.239.237.108:27385/ Kontakt: Steam, forum Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Dobre pytanie Większość z Was mnie kojarzy z serwera. Grałam dużo, teraz troszkę mniej jednak zdarza się, że wbijam na serwer w porach, gdy nie ma żadnego admina. Staram się zgłaszać nieuczciwych graczy, nie chce by psuli grę innym oraz by niszczyli reputacje serwera. Jak dotąd jest on moim ulubionym i zależy mi na jego rozwoju. Długo się zastanawiałam nad złożeniem podania. Dopiero po namowach i zapewnieniu, iż w razie problemów mogę liczyć na pomoc, postanawiam spróbować. Jeśli otrzymam szanse dostania się do Waszego grona, grona adminów, obiecuję postarać się Was nie zawieźć. Dzięki za wsparcie, pozdro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 29 Maja 2018 #513398 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 Jestem na tak: + wiek + aktywna + zgłasza na steam i w dziale zgłoszeń Chyba nawet sama ją kiedyś namawiałam na napisanie podania EDIT: Jak będziesz chciała to pisz na steam to Ci pomogę z ogarnięciem amx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mroźny Napisano 29 Maja 2018 #513399 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 na TAK: - Aktywność - Spory staż na serwerze - Wiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...