Skocz do zawartości

Podanie


F!0lk4

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: F!0lk4 -.-
Wiek: 28
Znajomość AMXX (0/8): 2
Doświadczenie: Szczerze pisząc, nie mam żadnego doświadczenia, adminem w cs'ie nie byłam nigdy. Co prawda, miałam swój serwer przez kilka lat, ale w innej strzelance. Wiadomo jednak, iż gra grze nie równa.
Staż w CS'a:  Około 2 lata.
SteamID: STEAM_0:1:18318971
Link do profilu na banid: http://banid.pl/kto?to=0:1:18318971
Link do profilu na GameTracker: https://www.gametracker.com/player/F!0lk4 -.-/145.239.237.108:27385/
Kontakt: Steam, forum
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Dobre pytanie :D Większość z Was mnie kojarzy z serwera. Grałam dużo, teraz troszkę mniej jednak zdarza się, że wbijam na serwer w porach, gdy nie ma żadnego admina. Staram się zgłaszać nieuczciwych graczy, nie chce by psuli grę innym oraz by niszczyli reputacje serwera. Jak dotąd jest on moim ulubionym i zależy mi na jego rozwoju.
 

Długo się zastanawiałam nad złożeniem podania. Dopiero po namowach i zapewnieniu, iż w razie problemów mogę liczyć na pomoc, postanawiam spróbować. Jeśli otrzymam szanse dostania się do Waszego grona, grona adminów, obiecuję postarać się Was nie zawieźć.

Dzięki za wsparcie, pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brać i nie pytać

 

Dwukrotnie namawiałem na złożenie podania i w końcu się udało. Wszystkie wymagania spełnia, więc nie ma co się tutaj zbyt dużo rozpisywać.

 

 

EDIT: @KutasDoZiemi godzin jest znacznie więcej, spójrz tutaj -> https://cache.gametracker.com/player/F!0lk4 -.-/80.72.37.10:27035/ , to są statystyki jeszcze sprzed zmiany hostingu serwera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem definitywnie na tak dlatego, że:

+  Osoba, która składa podanie to można powiedzieć, że już jest dorosłą kobietą i nie będzie żadnego problemu z zachowaniem bo wiadomo, że jest już dojrzała.

+ Aktywność na serwerze jest wzorowa bo to ponad 330 godzin :D