Skocz do zawartości

Powrót Łysego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Piszę ten temat w celu sprostowania sytuacji na sieci. Podobno krążą plotki, że dostałem rangę z dupy i jestem nowy w swojej roli, ale to nie jest prawda. Jestem na sieci już ponad 3 lata i 4 rok minie 13 lutego, pełniłem mniejsze i większe funkcje na tej sieci co można zauważyć rozglądając się na forum. Nie było mnie raptem kilka miesięcy z powodu życia prywatnego i braku dostępu do internetu, ale już to się zmieniło dlatego postanowiłem wrócić. Osoby, które mnie znają bądź kojarzą wiedzą, że zmieniałem nicki i raczej nie miałem nigdy stałego nicku przez co być może teraz uważacie mnie za kogoś nowego z powodu zmiany swojego nicku na forum. Dla jasności jestem osobą znaną i nazywaną przez wiele osób ,,Łysy''. Można było mnie spotkać pod różnymi nickami na sieci, a tym raczej bardziej znanym jest terrormachine.

Skoro już tu piszę to się przedstawię, bo na pewno znajdą się osoby, które jeszcze mnie nie zdążyły poznać. Nazywam się Artur, jestem 20-sto letnim łodzianinem lubiącym pograć na bardziej czystych serwerach takich jak OnlyDD2. Jestem osobą, z którą zawsze można porozmawiać poważniej bądź na luzie. Nie wiem co mógłbym jeszcze tutaj dodać, bo raczej nikogo nie będzie interesować co robię w wolnym czasie albo czym się interesuje dlatego nie będę się dalej rozpisywał. Myślę, że to co powinniście wiedzieć już wiecie i na razie tyle.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Rey1 napisał:

Siema :P Właśnie wczoraj z Visterem pisaliśmy o tobie :D

Ładnie to tak mnie obgadywać za moimi plecami?

44 minuty temu, nonitek napisał:

5 tys postów ranga z dupy xD

Można? Można.

34 minuty temu, Ab3L napisał:

żarty żartami ale mamy tutaj poważny problem, gdzieś mi się zgubiłeś na tych facebookach.... :D

Niedawno założyłem nowe konto, ale nazwa wciąż ta sama także możesz mnie znaleźć :)

19 minut temu, MafiOozo napisał:

Coś kojarzę :D