BloodyAlien Napisano 13 Października 2017 #501454 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2017 A co powiecie na te mapy ? https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/106033/de_cali-polia.htmlhttps://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/105501/de_blast.htmlhttps://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/105622/de_bretonia2.htmlhttps://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/109713/de_grandust.htmlhttps://maps.cs-bg.info/maps/cs/2270/ cs_alpinhttps://maps.cs-bg.info/maps/cs/2532/ cs_parishttps://gamebanana.com/maps/167409 de_rats_1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szukam bana Napisano 16 Października 2017 #501581 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Te 3 ostatnie, mi sie podobaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LLOLL Napisano 17 Października 2017 #501619 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Zaopiniuję 4 spośród wymienionych map: de_grandust - jakoś mi się ta mapa nie podoba ze screenów. Kolejna mapa dustopodobna i to wyglądająca na mieszaninę dustów. de_rats_1337 - może być spoko o ile nie będzie się bugować winda ani lodówka. cs_alpin - no niestety ale moim zdaniem na GXP się kompletnie nie nadaje. O ile jeśli chodzi o wyciąg to byłaby fajna mapa do bicia z autolamy, scouta i awp - o tyle ta jaskinia powoduje rozgrywkę nudną a trzebaby sporo szukać by kogoś znaleźć... Do tego sporo krótkich broni jest do przejścia na serwerze więc tym bardziej nie ma sensu. cs_paris - wydaje mi się że jest na serwerze podobna mapa(de_sunny chyba) i mało kiedy jest wybierana ale warto spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2017 #501665 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Października 2017 Nie oglądałem jeszcze wszystkich propozycji, ale o kilku, które znam, już mogę się wypowiedzieć. de_rats1337 i cs_alpin na pewno odpadają. Zbyt otwarte mapy. Bardziej otwarte niż cs_assault na którego dużo osób narzekało. Z mojej strony dodam, że szkoda, bo alpin lubię, ale to jest dobra mapa na coda. de_barcelona i de_alexandia te będą mogły być, bo są całkiem spoko ;) Kiedy je dodam, to jeszcze nie wiem. W ten weekend chyba będę miał chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 19 Października 2017 #501686 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2017 @Aragorn to kiedy wgrywasz zmodyfikowane Galileo? Póki co jest jeszcze po staremu, a ja sam jestem ciekaw jakie przyniesie to efekty i czy zwiększy się zróżnicowanie map granych na serwerze A i jeszcze jedno. Postulował bym o usunięcie cs_militia. Nie dlatego, że mapa jest zła, bo stanowi ciekawą opcję, ale jak dla mnie jest zupełnie niegrywalna na modzie takim jakim jest GXP. Nadaje się ona bardziej na serwery, gdzie gra jest nastawiona na wykonywanie celów mapy. Na chwilę obecną wygląda to tak, że jest to jedna wielka bitwa o dach posiadłości w centrum mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szukam bana Napisano 19 Października 2017 #501692 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Października 2017 O to to to to, popiera kolege co do militii, nie zawsze, ale zazwyczaj mniej graczy jest wtedy na serwerze kiedy militia leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 20 Października 2017 #501698 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Października 2017 @Zeratul Sam nie wiem. Nie chcę rzucać dokładnego terminu. Chciałbym to ogarnąć w weekend, ale nie wiem ile będę miał czasu. @Szukam bana Co do militii to da się zrobić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yzne Napisano 24 Października 2017 #501873 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 Popieram usunięcie militii ludzię gdy tylko widzą tą mapę wychodzą albo uciekają na spect i czekają. Mapa jest duża, wiele osób chodzi tam gdzie nie ma akcji a gdy już kogoś zobaczą (co również nie jest proste na tej mapie przynajmniej dla mnie) to giną, denerwują się i najczęściej wychodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mroźny Napisano 24 Października 2017 #501876 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 De_Rats_1337 - Jak najbardziej można by było dodać i przetestować. Jeżeli byłyby jakieś niedogodności mapę można zawsze usunąć/zamienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 24 Października 2017 #501877 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Października 2017 Rats się nie nadaje na taki mod, na pewno od razu każdy by wychodził. Też jestem jak najbardziej za usunięciem militii. Jakoś słabo widać graczy na niej (przynajmniej u mnie) i dużo osób z niej ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Października 2017 #501897 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Października 2017 Wyłączyłem militię. Madziaa<3 i GandalfBialy dodali reakcje 2 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 29 Października 2017 #502038 Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Rano posprawdzałem mapy. Trzy odrzuciłem na wstępie, sprawdziłem 5 z 8 i dodałem 3 z tych 5. Wszystkie propozycje były następujące: de_zvezda_se - 5 plików nie działa z fast download, więc odpada. de_barcelona - dodana de_alexandra - dodana de_grandust - nie zdążyłem jeszcze jej zobaczyć cs_assault_russka - skoro nie lubią tu zwykłego assaulta, to tego też pewnie nie polubią de_cali-polia - nie zdążyłem jeszcze sprawdzić de_blast - nie zdążyłem jeszcze sprawdzić de_bretonia2 - dodana cs_alpin - nie pasuje cs_paris - jakaś dziwna ta mapa. Pokręcona. Dziwne, nielogiczne przejścia. Odpada de_rats_1337 - nie pasuje Teraz się trochę tych map narobiło. Trzeba z jakichś zrezygnować. Napiszcie mi jakie mapy wyłączyć. Poniżej macie listę map, które teraz są na serwerze. Spoiler de_bretonia2 de_alexandra de_barcelona de_fact de_mandadust de_rebel de_salt de_zovine de_dust_center de_train de_dust2 de_kabul de_cpl_mill de_mirage cs_italy de_blue cs_office de_dust4ever de_hell de_tuscan de_dust2002 cs_italy2 de_aztec2 de_sunny de_eldorado de_inferno2se de_nuke de_aztec de_inferno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 29 Października 2017 #502041 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Sądzę, że powinieneś usunąć de_rebel i de_salt, one nie są w ogóle grane, a jeśli juz są to gracze uciekają albo chcą zmianę. Sunny też mało kiedy jest wybierana, ale to jest fajna mapa więc może niech zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BloodyAlien Napisano 30 Października 2017 #502070 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Tu akurat sie zgadzam z madzia usunac salt i rebel dzis gram pare min temu konczy sie mapa chaos z vote duze mapy i gg te vote cos spier*** jest wczesniej bylo lepiej oczywiscie cos gracze wciskaja 1 na pale i jaka mapa rebel na 5 osob z tego polowa wyszla i 3 zostalo zrobilem vote na mapa mape nie mam z ss z vote co bylo rebel ale duze mape pod 1 i 2 sa tutaj moze nie az tak duze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Października 2017 #502073 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Właśnie ostatnio też mi się wydawało, że to nowe galileo coś nie ogarnia nocnegi cyklu i cyklu na mniej graczy. Wrócę do domu to wgram to stare, a nowe dopracuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luczko Napisano 30 Października 2017 #502085 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Nie rozumiem braku assaulta, to klasyk, co z nim nie tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Października 2017 #502090 Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Ludzie płaczą, że inni kampią na dachach. Ja tam zawsze lubiłem assaulta i kampienie na dachu :v Można przywrócić assaulta, ale trzeba zredukować trochę liczbę map. Aktualnie jest 29. Minus 2 wymienione przez Madzię daje nam 27. Tak np do 25 można by zmniejszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moderator Madziaa<3 Napisano 30 Października 2017 #502093 Moderator Zgłoś Udostępnij Napisano 30 Października 2017 Może usunąć jeszcze kabula i mirage? Też gracze ich za bardzo nie lubią, zwłaszcza kabula. Nie wiem czemu. Chociaż w sumie ja tam kabla lubię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 31 Października 2017 #502102 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Kabul spoko opcja, choć sam często z niego uciekam, ale nie jest tak, że to mapa permanentnie nie grana przeze mnie. Co do Mirage to jest to mapa turniejowa, więc rzadko pojawia się na serwerach, co daje efekt taki, że ludzie średnio ją znają. Ja bym wnioskował aby obydwie mapy jednak zostały. Ewentualnie Kabula przesunąć do cyklu "mało graczy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_DodgE_ Napisano 31 Października 2017 #502105 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 A ja proponuje wywalic to de_dust_center :v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 31 Października 2017 #502132 Zgłoś Udostępnij Napisano 31 Października 2017 3 godziny temu, _DodgE_ napisał: A ja proponuje wywalic to de_dust_center :v A ja szczerze teraz się zastanawiam dlaczego optujesz za wyrzuceniem tej mapy. Przecież to jest standardowy de_dust, tyle że z dodatkowym przejściem i innymi teksturami w kilku miejscach, więc mapa jest jak najbardziej ok i bardzo grywalna moim zdaniem. Tak na prawdę z puli map można wywalić de_tuscan, ponieważ jest niemalże identyczny do de_cpl_mill. Mapa parokrotnie grana przeze mnie na serwerze, ale zauważyłem, że gracze z niej uciekają, ponieważ jest z nią podobna historia jak z de_mirage. Mapa turniejowa, co zarazem idzie, rzadko spotykana na serwerach i mało znana przez ludzi. Biorąc jeszcze pod uwagę pierwszy argument co do wyrzucenia de _tuscan, to po co nam 2 łudząco do siebie podobne mapy? Z resztą też niektóre spawny też są na niej porobione po chuju fest :/ Tak przy okazji, przeglądałem sobie mapy z jednej ze stron podanych przez Aliena parę postów wyżej i przypadła mi do gustu jedna: https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/105281/css_nuke_winter.html Pod linkiem z mapą jest filmik jak mapa wygląda, jest fajnie oświetlona, jest mało ciemnych zakamarków, przestronna. Fakt, faktem, jest to standardowy de_nuke, ale odtworzony wg tej samej mapy z Counter-Strike: Source i do tego jest ośnieżona Nie wiem dlaczego, ale przyciągają mnie mapy śnieżne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 1 Listopada 2017 #502162 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Myślę, że czas na zimowe mapy to będzie gdzieś za miesiąc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GandalfBialy Napisano 1 Listopada 2017 #502171 Zgłoś Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 4 godziny temu, Aragorn napisał: Myślę, że czas na zimowe mapy to będzie gdzieś za miesiąc ;) To w takim bądź razie wywal cs_office do tego czasu ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szukam bana Napisano 2 Listopada 2017 #502209 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada 2017 Tuscana mozna wywalic, to jest to co pisze Zeratul, jest juz identyczna mapa, po co druga natomiast co do mirrage to sie nie moge zgodzic MagnVm dodał reakcję 1 Zgłoś @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_DodgE_ Napisano 2 Listopada 2017 #502249 Zgłoś Udostępnij Napisano 2 Listopada 2017 A mi sie chyba mapa pomylila Edit1 Wpisalem po prostu ostatecznie chyba ta, ktorej mialem nie wpisywac.. No nic.. Zawieszony ja Edit2 Nie, jednak chodzilo mi o tamta mape, nie pomylilem sie. Nie podoba mi sie ona i raczej 90% gdy byla grana, to nie pamietam zeby byl wysyp ludzi.. Raczej kulala ilosc graczy. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi